Gjest AnonymBruker Skrevet 16. mai 2010 #1 Skrevet 16. mai 2010 Jeg har en nyere Macbook. Jeg så ei jente på lesesalen som hadde med seg Macbooken sin, der strømforsyningen ikke hadde den lange tykke ledningen jeg har. Altså, hun hadde den vanlige tynne ledningen fra Macbooken og til den firkanta hvite greia, men den firkanta hvite greia hadde støpsel som kunne stikkes rett inn i stikkontakten. Er dette noe jeg må kjøpe i tillegg eller fulgte det med? Jeg har en tendens til å rote bort tingene mine, så jeg vet ikke helt. Det hadde vært utrolig praktisk på lesesalen å slippe den store ledningen!
vingle Skrevet 16. mai 2010 #2 Skrevet 16. mai 2010 (endret) Hei! jeg har en ny (kjøpte for 2 mnd siden) macbook pro 13", og til den fulgte det med strømforsyning som du sier du har, men den tykke ledningen er avtakbar og det fulgte også med et støpsel som man plugger rett på den firkanta klossen Så man kan velge å ha lang (med tykk ledning) eller kort (med bare den tynne) ledning til stømmen Jeg vet ikke om det er noe man får kjøpt separat, men jeg vil tro det. Endret 16. mai 2010 av vingle
aluminium Skrevet 16. mai 2010 #3 Skrevet 16. mai 2010 Det følger med. Du får sikker kjøpt dem separat også, selv om de sikkert er relativt dyre. Sjekk eBay for rimelige fra HongKong...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå