Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Hvor kjøper dere billig-testene (strips)? Hvor fort etter eggeløsningen kan man teste seg? Fant noen på billige-tester.com (mener jeg å huske), er de ok? Er det slik at pakken må hentes på posten, eller kommer de direkte i postkassa? Nesten viktigste av alt, er de diskret pakket inn?? Dette er nytt, og ikke noe jeg vil at andre skal vite enda... Her kjenner alle alle, og vil helst ikke gå inn på posten og hente pakken av nabomannen :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:fnise: Jeg fant masse info rett etter at jeg posta innelgget, helt typisk! Men tusen takk uansett :hoppe:
Skrevet

har hørt at disse billige stripsene ikke skal vært noe bra. de viser visst feil. har ikke selv brukt de, men hørt om det.

noen andre erfaringer?

Skrevet

De har fungert helt supert på meg hvertfall :) Ikke hørt at noen har vært misfornøyde med dem :)

Skrevet

Jeg har bestilt en pakke tester, så nå venter jeg spent på posten:) Men hvor tidlig kan man teste??

Skrevet

Å teste etter EL kan en starte med så snart mensen slutter.

Gjest WendyClear
Skrevet

Jeg har bestilt en pakke tester, så nå venter jeg spent på posten:) Men hvor tidlig kan man teste??

Jeg har brukt stav fra billigtester for noen dager siden. Er nå 5 dager over IKM og bare negative tester.. så for min del er det enten for tidlig å teste eller så er TR på vei..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...