Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt? Ble forlatt av han jeg trodde var mannen i mitt liv etter 7 mnd, men føler meg bare helt lammet. Prater og prater med venner og får ut følelser sånn sett, sover dårlig osv, men klarer ikke felle en eneste tåre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi alle reagerer på forskjellige måter. Ingen som kan si at du skal gråte nå. Ta den tiden du trenger og la det komme naturlig. Føler du at det er best for deg å gråte, så kan du jo alltids plukke frem en trist film eller noe sånt, slik at du får det ut.

Men du gjør det DU vil. Klarer du ikke å gråte, så gråter du ikke. Kanskje det kommer etterhvert?

Skrevet

Vi alle reagerer på forskjellige måter. Ingen som kan si at du skal gråte nå. Ta den tiden du trenger og la det komme naturlig. Føler du at det er best for deg å gråte, så kan du jo alltids plukke frem en trist film eller noe sånt, slik at du får det ut.

Men du gjør det DU vil. Klarer du ikke å gr\te, så gråter du ikke. Kanskje det kommer etterhvert?

I samme situasjon som deg..tre dager siden..men jeg har grått masse..vet ikke hvordan jeg skal klare dette..

Skrevet

Tenk på det verste som noen gang har skjedd for dere.

Got it?

Okei, tenk så på at også det gikk over.

Alt går bra til slutt. Hvis ikke, så er det ikke slutten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...