Julie Skrevet 19. september 2003 #1 Skrevet 19. september 2003 Jeg har bestilt en plakat fra USA via nettet. Verdien kom på ca 180 kroner (mener jeg å huske. Ikke over 200 kr i hvertfall) og den 3. september sendte firmaet meg mail hvor de skrev at plakaten var sendt. Men ennå har jeg ikke motatt den :-? Kan den være stoppet av tollen? Hvor henvender jeg meg i såfall? Er litt grønn.. Mvh Julie
Mette Skrevet 19. september 2003 #2 Skrevet 19. september 2003 Først av alt må du finne ut, hvem de har sendt pakken med. Det står sikkert i mailen. Hvis det er posten kontakter du dem og oppgir sendingsnr som sikkert står i mailen. Hvis det ikke er posten men et annet firma må du ringe til dem. Du kan også søke selv inne på posten hvor pakken er , hvis du har sendingsnr.
Lillebi Skrevet 19. september 2003 #3 Skrevet 19. september 2003 Pakker fra USA tar gjerne 4 uker... Det varierer veldig, men ofte 4-6 uker synes jeg.. (Men jeg ville prøvd som Remyline foreslår - å "etterlyse" den hos selskapet de sender den med..)
manji Skrevet 19. september 2003 #5 Skrevet 19. september 2003 Pakker fra thinkgeek.com (som ligger i statene) bruker 6-8 dager før de kommer til Norge, og postkassen min. Har du ikke fått et "tracking number" ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå