Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mulig dette er litt merkelig, men...

I mitt siste forhold som jeg syntes var bra sexmessig ble jeg likevel stresset når vi hadde sex av forvetningen om orgasme. Han var absolutt fokusert på at begge skulle oppnå det, men jeg ble liksom stresset av å ikke få det til, eller rekke det, akkurat som han av og til uten å si det "ventet på meg" på en måte som stresset meg. Jeg kom ofte, men ikke alltid, jeg klarte av en eller annen grunn ikke å slappe helt av da.

Høres sikkert rart ut, men andre som har opplevd? Hva kan jeg gjøre for å gjenta dette i et nytt forhold?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner hva du mener... Opplever det selv, og har gjort det med fler menn.

Greier å slappe mer av "etterhvert", men kan alikevel føle litt stress selvom jeg har vært i forhold.

Men greia her er vel kanskje å prate med kjæresten, og si at du føler litt stress og press rundt det noenganger :) Er jo ikke han sin feil heller, men kan jo hende han "føler" litt på det ;)

Skrevet (endret)

Jeg har det akkurat likt, og sliter litt med det. Spesielt hvis det er en ny partner og han sier "jeg vil se deg komme", "nå er det din tur til å komme", "kommer du?", "kom du?" Så vannvittig turn-off! Hyggelig at han vil glede meg, men slike spørsmål gjør ikke annet enn å avbryte den gode, avslappede stemningen. Opplevde nylig en slik situasjon, og det skjedde bare ikke at jeg kom. Like etter sexen, gikk jeg i dusjen og det tok meg noen få sekunder å komme med strålen. Sier jo litt. Selv vil jeg prøve å øve meg på å fokusere mer på meg selv i senga, være litt ego rett og slett og ta kontroll. Det er jo slik det er når man onanerer, man har all fokus på seg selv og de gode følelsene. Jeg skal selvsagt også tilfredsstille han, men sørge for å sette av tid til å fokusere på egen nytelse. Jeg må stimuleres på en veldig spesifikk måte for å komme, som regel får ikke gutta det til, og noen ganger er det også frustrerende når de ikke engang lytter, men gjør det slik det har fungert for dem tidligere (eller partneren deres altså). Nå har jeg lyst til å ta kontroll og si at "nå vil jeg prøve å gjøre dette på min måte" så "listen up boy!" :Nikke: Det er slitsomt med alle disse forventingene om orgasme, sex kan også være deilig uten, og har man mer en holdning om at det er veien og ikke målet som er viktigst, så når man kanskje målet også til slutt! :tommel:

Endret av Hitgirl81
Skrevet (endret)

redigert

Endret av Karry
Skrevet

Tror det er ganske normalt, ja.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Glem hele "komming-peset" for en stund, og gled deg over et hyggelig sexliv i utgangspunktet. Altfor mye fokus på prestasjoner der ute.

Skrevet

Jag kände den pressen hela tiden med mitt ex. Han sa att han inte tänkte sluta förrän jag fått orgasm. Snacka om stressande! Jag blir så ledsen när killar tror att man inte njuter om man inte kommer! Jag har det jätteskönt även utan orgasm, och jag har så mycket lättare att komma om det inte ligger i fokus. Om orgasmen ligger i fokus känns det mer som en tävling faktiskt. Ju fortare man kommer i mål desto bättre, typ.. Jag gillar det inte! Men jag gillar heller inte killar som inte väntar på mig när jag väl gett mig fan på att jag ska komma, killar som somnar så fort de fått orgasm. Det ska vara ett mellanting! Ett samspel helt enkelt, där båda tar saker och ting i sin egen takt. :)

Säg bara till killen att du inte vill att orgasmen ska hamna i fokus och vara målet med sexet. Säg att du känner dig stressad. Säg att den kommer när den kommer och att han inte behöver oroa sig. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...