Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, tittelen sier vel alt. Jeg er på jakt etter en parfyme som lukter som man kommer rett ut fra dusjen, bare rett og slett..ren. Ikke såpe, for søtt, for sterkt, bare ordentlig fresht!

(og nei, jeg synes ikke de derre "Clean"-parfymene er noe særlig).

Videoannonse
Annonse
Gjest lolita___
Skrevet

Elisabeth Arden sin green tea,lukter sååå fresht.Får ofte komentarer om det.Den er nydelig

Skrevet

Tusen takk for forslag! Kom gjerne med enda flere :)

Skrevet

Versace Bright Crystal, lukter helt himmelsk og rent! ^^

Ingen over, ingen ved siden av

Gjest navnelapp
Skrevet

Lancome Aroma Tonic er veldig god. Clean-duftene kan du jo også prøve.

Skrevet

Takk for gode forslag, på tirsdag skal jeg ut og lukte! :)

Skrevet

Henger meg på, er ute etter det samme.

Likte cerruti 1881 (el.l) tidligere, men litt lei, tester El.Ardens "Clean Sheets" varianter på tax free (hvor jeg er ofte) men de forsvinner så fort?

Skrevet

Cerruti er den verste lukta jeg vet...usj skikkelig kvalm. Feminine dolce gabbana. mmmmm. Parfymene til clinique spes. happy floral.

Skrevet

De høres veldig søte ut de siste der?

Skal teste ut alt på neste tax free ;) .

Burde nesten kjøpe meg aftershave i stedet, synes mye mannedufter lukter mye freshere enn sukkersøte damevarianter :fnise:

Skrevet

Er en fra clean som heter showerfresh, den burde jo være perfekt. Ellers har jeg brukt en fra ralph lauren dom heter blue, den er ikke søt og minner litt om sjø og sommer. Men de har dessverre sluttet å ta den inn/selge den i norge..

Skrevet

Jil Sander - Pure lukter veldig friskt og godt :)

Skrevet

Takk for mange gode tips! Håper jeg finner en favoritt, og at de ikke er for søte som jeg ofte synes om de som skal være friske :)

Skrevet

Hvis du vil ha noe som lukter friskt uten å være søtt så syns jeg du skal se etter "parfymene" fra Biotherm. Den blå flaska lukter veldig frisk :)

Skrevet

Decleor har et par dufter som lukter deilig :)

Skrevet

DKNY - Pure DKNY - den er min nye favoritt hvertfall :hjerte:

Skrevet

Cool Wave fra Davidoff synes jeg er veldig frisk og god :)

Skrevet

Ralph Lauren Blue. Den lukter veldig diskret, og veldig nydusja, uten å være påtrengende "FRESH!". Fikk masse komplimenter da jeg brukte den, herlig ren lukt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...