Gjest green tea Skrevet 15. mai 2010 #1 Skrevet 15. mai 2010 (endret) Jeg fortelte om en som er homo fil på skolen Som tøyste flørte med jente. Så kommer hun med at hun ikke likker homo fille For de det er ekkelt. Hvor for er det noen som trekker inn sex vis jeg nevner det. ps hvis du skal kom med noe snaker ned til noen ikke si det Endret 15. mai 2010 av green tea
Gjest Cho Skrevet 15. mai 2010 #2 Skrevet 15. mai 2010 Noen greier bare ikke å la vær å tenke på hva homofile gjør i sengen, og andre tror at alle homofile vil ta de i rumpa.
Gjest Blubberella Skrevet 16. mai 2010 #4 Skrevet 16. mai 2010 Jeg tror folk har i overkant mye selvtillit om de tror at alle homofile har lyst på dem... De er nok like selektive som heterofile når det kommer til hva de foretrekker, både som sexpartnere og kjærester. Jeg klarer overhodet ikke se "problemet" med homofile, og må bare le når folk får det til å høres helt forferdelig ut at noen blir forelsket i eller tenner på noen av samme kjønn. Ja huff så skummelt liksom...
Gjest SmallTalk Skrevet 16. mai 2010 #5 Skrevet 16. mai 2010 Jeg tror folk har i overkant mye selvtillit om de tror at alle homofile har lyst på dem... De er nok like selektive som heterofile når det kommer til hva de foretrekker, både som sexpartnere og kjærester. Jeg klarer overhodet ikke se "problemet" med homofile, og må bare le når folk får det til å høres helt forferdelig ut at noen blir forelsket i eller tenner på noen av samme kjønn. Ja huff så skummelt liksom... De ER like selektive som heterofile når det kommer til hvem de faktisk kunne tenke seg å være sammen med. De er som alle andre, en ting er hvem de drar med hjem fra byen for kos, en annen ting er hvem de satser på å tilbringe tid sammen med. Men jeg må si at jeg vet om homofile som bevisst spiller på at de er det, og som liker å "skremme" homofobe gutter/menn når de er ute på byen. Og jeg må si at det er hysterisk morsomt å få referat om hvor noia enkelte mennesker får når de skjønner at de blir sjekka opp av en person av samme kjønn.
Gjest Cho Skrevet 16. mai 2010 #6 Skrevet 16. mai 2010 Jeg tror folk har i overkant mye selvtillit om de tror at alle homofile har lyst på dem... De er nok like selektive som heterofile når det kommer til hva de foretrekker, både som sexpartnere og kjærester. Jeg tror ikke det er selvtillit, men uvitenhet. Mange tror rett og slett at homofile er sexmaskiner som vil knulle alt som har et rumpehull. Homofile er jo helt vanlige mennesker, og som du sier, like selektive og forskjellige som heterofile.
Kråkesaks Skrevet 16. mai 2010 #7 Skrevet 16. mai 2010 Jeg tror ikke det er selvtillit, men uvitenhet. Mange tror rett og slett at homofile er sexmaskiner som vil knulle alt som har et rumpehull. Homofile er jo helt vanlige mennesker, og som du sier, like selektive og forskjellige som heterofile. Det er sant. Samtidig må jeg si at de homofile jeg har kjent har virket i overkant opptatt av det også. De sender seksuelt ladede teksmeldinger og prater om sidesprang med et smil om munnen. 'Sånn kjenner jeg ingen heterofile som holder på. Så har du denne homoparaden som pleier å være på sommeren. Selvsagt skal de homofile få feire seg selv, men når man ser på utkledningene og showet så er det mye fokus på sex. Labgt mer enn jeg tror det ville vært i et heterofilt karnevaltog.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå