Gå til innhold

Hvad lider i bedst piger? Mørkhårede eller blonde fyre?

Gjest Dreng

Anbefalte innlegg

Gjest Dreng

Hvad siger i piger? Tænder i seksuelt mest på mørk eller lyshårede drenge/mænd?

Er der en forskel? Mærker selv at jeg bedst kan lige mørkhårede piger nemligt...

Måske burde jeg farve mit hår :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må nok si at jeg foretrekker mørkhårede, men velger ikke bort noen pga hårfarge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonymt menneske

Hvorfor vil du farge håret? Har du lyst hår? Jeg har mørkt hår og jeg bryr meg egentlig ikke så mye om hårfarge. Men jeg må nok si at jeg foretrekker lysere gutter - fordi de ofte ser litt søtere og mer ungdommelige ut. Men det er bare min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rødhårede :rødme:

Men menn med både mørkt hår og blondt hår er flotte de og :)

Godt å se at det også finnes andre kvinner som synes rødhårede menn er flotte!

Da jeg var i begynnelsen av 20-årene var jeg i flere år forelsket i en studiekamerat med rødt hår. Dessverre var jeg altfor sjenert så jeg klarte aldri å fortelle det til han

Egentlig har ikke hårfargen så mye å si, det er jo hvordan mannen er ellers som teller.

Selv om jeg er svak for rødhårede menn, er jeg kjæreste med en som er mørkeblond. Han er uansett den flotteste jeg kan tenke meg, det er jo helheten som betyr noe, iallefall i et varig forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å se at det også finnes andre kvinner som synes rødhårede menn er flotte!

Da jeg var i begynnelsen av 20-årene var jeg i flere år forelsket i en studiekamerat med rødt hår. Dessverre var jeg altfor sjenert så jeg klarte aldri å fortelle det til han

Egentlig har ikke hårfargen så mye å si, det er jo hvordan mannen er ellers som teller.

Selv om jeg er svak for rødhårede menn, er jeg kjæreste med en som er mørkeblond. Han er uansett den flotteste jeg kan tenke meg, det er jo helheten som betyr noe, iallefall i et varig forhold.

Selvfølgelig har ikke hårfargen noe å si i det virkelige liv, men kun basert på utseende så er rødt hår den vakreste fargen i mine øyne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dreng

Hej igen alle sammen og mange tak for jeres svar!

Hvorfor vil du farge håret? Har du lyst hår? Jeg har mørkt hår og jeg bryr meg egentlig ikke så mye om hårfarge. Men jeg må nok si at jeg foretrekker lysere gutter - fordi de ofte ser litt søtere og mer ungdommelige ut. Men det er bare min mening.

Ja, selv har jeg blondt hår, er tilfreds med mit ansigt og min krop, men føler måske jeg like gærne kunne kledt at være mørkhåred. Kan på en måde sige, at jeg ikke har et meget blondt ansikt. Har blå øjne, men ellers kunne jeg da like gerne ha voret mørkhåred :P

Kender mange, der farver sit hår blondt, men har ligesom en lille følelse af at mørhårede piger foretrækker mørkhårede drenge. Nu er jeg som sagt på ingen måde utilfreds med mit udseende, men måske kunne jeg have set endu bedre ud hvis jeg farvede mit hår? :P Gælder at udnytte sit potentiale;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvad siger i piger? Tænder i seksuelt mest på mørk eller lyshårede drenge/mænd?

Er der en forskel? Mærker selv at jeg bedst kan lige mørkhårede piger nemligt...

Måske burde jeg farve mit hår :P

Først hadde jeg en pen mørkhåret mann med den deilige kroppen. Så traff jeg en annen pen lyshåret mann med den kroppen. Noe jeg jo aldri hadde trodd skulle skje men...(jeg har vært sammen med både lyse og mørke tidligere - egentlig mest lyse når jeg tenker meg om)Jeg er mørkhåret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Først hadde jeg en pen mørkhåret mann med den deilige kroppen. Så traff jeg en annen pen lyshåret mann med den kroppen. Noe jeg jo aldri hadde trodd skulle skje men...(jeg har vært sammen med både lyse og mørke tidligere - egentlig mest lyse når jeg tenker meg om)Jeg er mørkhåret.

Han mørkhårete likte faktisk best mørhårete jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blubberella

Jeg kan godt falle for både blonde, rødhårede, brunhårede og sorthårede (og evt nyanser imellom disse), men favoritten er mørk brunt hår. Gjerne kombinert med blå øyne. Min nåværende kjæreste har denne uimotståelige kombinasjonen... :rødme: Men så var det jo helt andre ting som gjorde at jeg falt for ham da. "Rette" utseendet var jo bare en bonus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest meg igen

Takk for jeres gode svar! :) Måske prøver jeg at farve mit hår mørkt en gang.

Flott med endu flere meninger! Kør på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Airi Chikako

Rødhårede :rødme:

Men menn med både mørkt hår og blondt hår er flotte de og :)

Enig :) Synes rødt hår er dødsfint! Kjæresten min har mørkt brunt da, så det er ikke en viktig egenskap...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Jeg bryr meg ikke noe om hårfarge egentlig. Det er helheten som teller. Men jeg må si at jeg liker veldig godt gutter som prater dansk da, så der har du jo en fordel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...