Gjest Dreng Skrevet 15. mai 2010 #1 Del Skrevet 15. mai 2010 Hvad siger i piger? Tænder i seksuelt mest på mørk eller lyshårede drenge/mænd? Er der en forskel? Mærker selv at jeg bedst kan lige mørkhårede piger nemligt... Måske burde jeg farve mit hår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 15. mai 2010 #2 Del Skrevet 15. mai 2010 Jeg må nok si at jeg foretrekker mørkhårede, men velger ikke bort noen pga hårfarge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. mai 2010 #3 Del Skrevet 15. mai 2010 Rødhårede :rødme: Men menn med både mørkt hår og blondt hår er flotte de og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alladin Skrevet 15. mai 2010 #4 Del Skrevet 15. mai 2010 Ingen betydning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonymt menneske Skrevet 15. mai 2010 #5 Del Skrevet 15. mai 2010 Hvorfor vil du farge håret? Har du lyst hår? Jeg har mørkt hår og jeg bryr meg egentlig ikke så mye om hårfarge. Men jeg må nok si at jeg foretrekker lysere gutter - fordi de ofte ser litt søtere og mer ungdommelige ut. Men det er bare min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 15. mai 2010 #6 Del Skrevet 15. mai 2010 Rødhårede :rødme: Men menn med både mørkt hår og blondt hår er flotte de og Godt å se at det også finnes andre kvinner som synes rødhårede menn er flotte! Da jeg var i begynnelsen av 20-årene var jeg i flere år forelsket i en studiekamerat med rødt hår. Dessverre var jeg altfor sjenert så jeg klarte aldri å fortelle det til han Egentlig har ikke hårfargen så mye å si, det er jo hvordan mannen er ellers som teller. Selv om jeg er svak for rødhårede menn, er jeg kjæreste med en som er mørkeblond. Han er uansett den flotteste jeg kan tenke meg, det er jo helheten som betyr noe, iallefall i et varig forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. mai 2010 #7 Del Skrevet 15. mai 2010 Godt å se at det også finnes andre kvinner som synes rødhårede menn er flotte! Da jeg var i begynnelsen av 20-årene var jeg i flere år forelsket i en studiekamerat med rødt hår. Dessverre var jeg altfor sjenert så jeg klarte aldri å fortelle det til han Egentlig har ikke hårfargen så mye å si, det er jo hvordan mannen er ellers som teller. Selv om jeg er svak for rødhårede menn, er jeg kjæreste med en som er mørkeblond. Han er uansett den flotteste jeg kan tenke meg, det er jo helheten som betyr noe, iallefall i et varig forhold. Selvfølgelig har ikke hårfargen noe å si i det virkelige liv, men kun basert på utseende så er rødt hår den vakreste fargen i mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dreng Skrevet 16. mai 2010 #8 Del Skrevet 16. mai 2010 Hej igen alle sammen og mange tak for jeres svar! Hvorfor vil du farge håret? Har du lyst hår? Jeg har mørkt hår og jeg bryr meg egentlig ikke så mye om hårfarge. Men jeg må nok si at jeg foretrekker lysere gutter - fordi de ofte ser litt søtere og mer ungdommelige ut. Men det er bare min mening. Ja, selv har jeg blondt hår, er tilfreds med mit ansigt og min krop, men føler måske jeg like gærne kunne kledt at være mørkhåred. Kan på en måde sige, at jeg ikke har et meget blondt ansikt. Har blå øjne, men ellers kunne jeg da like gerne ha voret mørkhåred Kender mange, der farver sit hår blondt, men har ligesom en lille følelse af at mørhårede piger foretrækker mørkhårede drenge. Nu er jeg som sagt på ingen måde utilfreds med mit udseende, men måske kunne jeg have set endu bedre ud hvis jeg farvede mit hår? Gælder at udnytte sit potentiale;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2010 #9 Del Skrevet 16. mai 2010 Hvad siger i piger? Tænder i seksuelt mest på mørk eller lyshårede drenge/mænd? Er der en forskel? Mærker selv at jeg bedst kan lige mørkhårede piger nemligt... Måske burde jeg farve mit hår Først hadde jeg en pen mørkhåret mann med den deilige kroppen. Så traff jeg en annen pen lyshåret mann med den kroppen. Noe jeg jo aldri hadde trodd skulle skje men...(jeg har vært sammen med både lyse og mørke tidligere - egentlig mest lyse når jeg tenker meg om)Jeg er mørkhåret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2010 #10 Del Skrevet 16. mai 2010 Først hadde jeg en pen mørkhåret mann med den deilige kroppen. Så traff jeg en annen pen lyshåret mann med den kroppen. Noe jeg jo aldri hadde trodd skulle skje men...(jeg har vært sammen med både lyse og mørke tidligere - egentlig mest lyse når jeg tenker meg om)Jeg er mørkhåret. Han mørkhårete likte faktisk best mørhårete jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. mai 2010 #11 Del Skrevet 16. mai 2010 mørkt hår. har aldri vært interessert i blonde gutter/menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 16. mai 2010 #12 Del Skrevet 16. mai 2010 Liker best mørkt hår Matt Tuck hår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pittie Skrevet 16. mai 2010 #13 Del Skrevet 16. mai 2010 Lyst eller rødt. Men det har ingenting å si :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2010 #14 Del Skrevet 16. mai 2010 ROFLMAO. Dette er den dummeste tråden jeg har sett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 16. mai 2010 #15 Del Skrevet 16. mai 2010 Jeg kan godt falle for både blonde, rødhårede, brunhårede og sorthårede (og evt nyanser imellom disse), men favoritten er mørk brunt hår. Gjerne kombinert med blå øyne. Min nåværende kjæreste har denne uimotståelige kombinasjonen... :rødme: Men så var det jo helt andre ting som gjorde at jeg falt for ham da. "Rette" utseendet var jo bare en bonus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meg igen Skrevet 31. mai 2010 #16 Del Skrevet 31. mai 2010 Takk for jeres gode svar! Måske prøver jeg at farve mit hår mørkt en gang. Flott med endu flere meninger! Kør på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Chikako Skrevet 31. mai 2010 #17 Del Skrevet 31. mai 2010 Rødhårede :rødme: Men menn med både mørkt hår og blondt hår er flotte de og Enig Synes rødt hår er dødsfint! Kjæresten min har mørkt brunt da, så det er ikke en viktig egenskap... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fireflies Skrevet 31. mai 2010 #18 Del Skrevet 31. mai 2010 ROFLMAO. Roflmao? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 31. mai 2010 #19 Del Skrevet 31. mai 2010 Jeg bryr meg ikke noe om hårfarge egentlig. Det er helheten som teller. Men jeg må si at jeg liker veldig godt gutter som prater dansk da, så der har du jo en fordel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 31. mai 2010 #20 Del Skrevet 31. mai 2010 Roflmao? Rolling On Floor Laughing My Ass Off Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå