Gå til innhold

Hva liker du ved deg selv?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er dine beste egenskaper? Eller setter du mest pris på utseendet ditt? Andre ting?

Ta gjerne med komplimenter du har satt ekstra stor pris på. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva jeg liker best....hmmmm, vanskelig å si. Jeg er en rettferdig person (mener jeg selv) Liker at de som er rundt meg har det godt. Trenger noen hjelp så pleier jeg fort å være på plass. Er ok fornøyd med utseendet mitt, men er sikker på at jeg blir "penere" når en person blir kjent med meg.

Kompliment....haha, ja har fått flere av disse innen mange kategorier. Smiler mest av et par som jeg fikk av min X; "Du har de fineste puppene jeg noen gang har sett" + "du må være den beste på å suge" :fnise: Kanskje ikke de som betyr mest for meg, men jeg husker dem godt vertfall :)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Min beste egenskap må være at jeg ikke har bilde av meg selv i avatar feltet i denne profilen.

Nest beste egenskap må være å ikke gi etter for kjønnsfascistiske kvinner.

Gjest Syringa_Lilac
Skrevet

Hva er dine beste egenskaper? Eller setter du mest pris på utseendet ditt? Andre ting?

Ta gjerne med komplimenter du har satt ekstra stor pris på. :)

Egenskaper: Eeeeh.. Vanskelig å si. Eg spurte sambo og han sa: "I don't know...Smart......... Og cute as a button." (Jaha...) :erter:

Eg vil si mine beste egenskaper er at eg har veldig god og variert humor, eg er lett å snakke med (selv om eg er litt sjenert og litt usosial) selv for de eg ikkje kjenner noe særlig fra før (så lenge det ikkje er noen eg anser for å være ein dust/idiot/teit/dritt), eg stiller opp for venner/familie, eg er super kul, og.... Det var egentlig alt eg kom på for øyeblikket.

Utseende: Leppene mine, de er fyldige og fine (har blitt fortalt at de ser ut som de er gode å kysse på) :sminkedokke: . Ellers så setter eg ganske stor pris på at eg har blå øyne, blondt hår og kvit hud.

Gjest ThatWoodcut
Skrevet

- Jeg behandler andre som jeg vil at de skal behandle meg(jeg gjør faktisk det!)

Det vil si at jeg er:

- Åpen for andres meninger, feil, mangler, irriterende sider, etc.

- Rettferdig, fullstendig rettferdig

Ellers er jeg:

- Jordnær

- Har stor selvinnsikt(merk: det er forskjell på selvinnsikt og det å faktisk gjøre noe med dine eventuelle problemer :fnise: )

Utseendet:

- Jeg har store pupper, men ikke for store

- Jeg elsker øyenfargen min -- en stilig grønnfarge med en gul "eksplosjon" rundt pupillen

Bare en negativ; jeg har en tendens til å høres mer arrogant ut enn jeg er når jeg skriver ettersom jeg sier alt med litt latter og humor :fnise:

-

Skrevet

Jeg får ofte høre at jeg er ei feiende flott dame men komplimenter for konkrete ting ved utseende mitt får jeg stort sett ikke :skratte: Får høre at jeg har en god utstråling som får folk til å slappe av rundt meg. Tror det er det jeg liker best ved meg selv også!

Skrevet

Min beste egenskap som gjør meg til meg, er at jeg har utrolig stor selvironi. Jeg lever av filosofien at det går an å le MED andre, ikke av, dersom man kan le med og av seg selv også. :danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...