MissMas Skrevet 15. mai 2010 #1 Skrevet 15. mai 2010 Hei! Er det flere enn meg som synes kosedresser ser helt teit ut? Har sett mange fjortiser gå med det, og jeg ler hver eneste gang. Det ser virkelig helt merkelig ut En gang så jeg en mann over 40 gå med en slik dings også. Jeg kan ikke noe for det, men jeg synes ikke det er noe fint i det hele tatt. Er det veldig populært å gå i slike? Har sett kanskje 10-15 stykker som har gått med det. Bilder av kosedresser
Gjest lolita___ Skrevet 15. mai 2010 #2 Skrevet 15. mai 2010 heheh ja det er ikke spessielt pent,men sikkert digg å bruke det hjemme da.Men jeg gir søren meg ikke 700 kr for en daffdress.Og nei det der kler ingen.
Gjest Syringa_Lilac Skrevet 15. mai 2010 #3 Skrevet 15. mai 2010 One Piss (Piece) ja. Greit for innebruk, på regnfulle dager eller når man er sjuk eller har ein slapp dag. Det er visst ganske populært, spesielt blandt jenter (dyrt er det også). Men eg begynner jo å lure på hva i huleste som går igjennom hodene på folk (jenter) som går med den ute. Såg ei i svart og grå for noen dager siden, måtte bare himle med øynene og riste på hodet. Styggere plagg skal man leite lenge etter.
Gjest *Twinklestar* Skrevet 15. mai 2010 #4 Skrevet 15. mai 2010 jeg og en vennine diskuterte det før i dag faktisk. og begge var veldig enige om at det var ett plagg som bare skal brukes inne på sofaen! til nød på butikken, viss det er krise som at du har 40 i feber og må ha bind eller noe, og ingen kan kjøpe d for deg liksom. huff de er stygge
Pinkee Skrevet 15. mai 2010 #5 Skrevet 15. mai 2010 Jeg er bare så MOT å slakte teletubbier for å lage OnePiece..... Ser egentlig bare teit ut å gå med slike ute blandt folk, slikt er hjemmeplagg
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. mai 2010 #7 Skrevet 15. mai 2010 Jeg hadde nok ikke brukt en slik hjemme engang, men det synes jeg er helt ok at andre gjør. Ute er det bare teit, det er som å dra avgårde i morgenkåpe og tøfler!
MissMas Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 15. mai 2010 Er enig med de fleste over Men hvis jeg er syk og vil ha på meg noe digg, klarer jeg meg med pysjbukse og en stor genser. Trenger ikke kjøpe en dyr "kosedress" til det. Godt at vi har noe å le av da?
Sissan Skrevet 15. mai 2010 #10 Skrevet 15. mai 2010 Jeg hadde sånn da jeg var russ (leeeeeeenge siden altså), og brukte den på fester og ute på tur. I dag ville jeg ikke drømt om å ha på noe sånt utendørs. Og ikke om å betale så mye for noe å daffe rundt i hjemme heller. Men jeg syns tenåringer kan bruke dem som de vil - de har jo uansett gått i rutete silkepysjbukser noen år, jeg ser ikke at dette er noe verre. Jeg har forøvrig sett dem utendørs, på både gutter og jenter, og helt opp i pensjonistalder én gang. Egentlig syns jeg folk får gå som de vil, men dette er på linje med en grilldress fra 90tallet utseendemessig på alle som har rundet 18.
Fruitness Skrevet 15. mai 2010 #11 Skrevet 15. mai 2010 Flott med Crocs-sko og One Piece i full offentlighet.
Gjest lolita___ Skrevet 15. mai 2010 #12 Skrevet 15. mai 2010 Flott med Crocs-sko og One Piece i full offentlighet. hahahhaha HOOOTTT
MissMas Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #13 Skrevet 15. mai 2010 Flott med Crocs-sko og One Piece i full offentlighet. Herlig kombinasjon!!
Lumê Skrevet 15. mai 2010 #14 Skrevet 15. mai 2010 Jeg er bare så MOT å slakte teletubbier for å lage OnePiece..... Ser egentlig bare teit ut å gå med slike ute blandt folk, slikt er hjemmeplagg :skratte: Sa det til samboeren i går da vi møtte en gjeng med fem fjortisjenter i hver sin sparkebukse i diverse pastellfarger. Grusomt :dåne: :dåne:
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. mai 2010 #15 Skrevet 15. mai 2010 Jeg hjalp til på juleball for en videregående skole her før jul, og da kom en av deltagerene i en One Peace... Kjempelekkert!!! *eller*
Gjest Elfrida Skrevet 16. mai 2010 #16 Skrevet 16. mai 2010 De er grusomme, men sikkert deilige hjemme i sofaen på en sløv søndag. Uansett kan jeg ikke tenke meg å iføre meg noe som ser ut som en sparkebukse. Egentlig blir det litt interessant å se om noen har tatt på seg sin nye fine onepiece som 17.mai-antrekk i morgen... Jeg husker at flere i klassen min troppet opp på 17.mai i sin nye oransje eller rosa "Poco Loco"-joggedress tidlig på åttitallet. Jeg var nok litt misunnelig, men er i ettertid glad for at jeg har penklær på bilder fra 17. mai når jeg var liten. *Mimre*
MissMas Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #17 Skrevet 16. mai 2010 Hehe.. På juleball og greier. Nei og nei. På den ene siden håper jeg at jeg slipper å se disse Onepiecene i morgen, men på den andre siden hadde det jo vært litt gøy å ha noe og le av da :-)
Fluffe Skrevet 16. mai 2010 #18 Skrevet 16. mai 2010 Det er så stygt at det budre aldri vært oppfunnet
Gjest Blondie65 Skrevet 16. mai 2010 #19 Skrevet 16. mai 2010 Jeg er bare så MOT å slakte teletubbier for å lage OnePiece..... Ser egentlig bare teit ut å gå med slike ute blandt folk, slikt er hjemmeplagg Den var helt rå!
Gjest Blondie65 Skrevet 16. mai 2010 #20 Skrevet 16. mai 2010 Flott med Crocs-sko og One Piece i full offentlighet. Du må være tankeleser ... Jeg satt akkurat og tenkte det samme. Synd at man ikke får med 80-talls allværsjakken - du vet den som går til både bunad, brudekjole og dress ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå