Gjest AnonymBruker Skrevet 15. mai 2010 #1 Skrevet 15. mai 2010 Hvis noen spør deg: Hvem er du? Har du svaret da? Jeg begynte å tenke på dette. Hvem er jeg egentlig. Klarte overhode ikke å komme på noe annet enn hva jeg studerer, og at jeg er en glad og fornøyd jente, som liker å være med venner. Føler ikke at jeg har noen spesiell personlighet, ingen hobbyer/interesser jeg brenner for, eller noe annet som kunne beskrive den jeg virkelig er. Flere som føler det sånn?
Gjest gjestdeluxe Skrevet 15. mai 2010 #3 Skrevet 15. mai 2010 Føler ikke at jeg har noen spesiell personlighet, ingen hobbyer/interesser jeg brenner for, eller noe annet som kunne beskrive den jeg virkelig er. Flere som føler det sånn? Har du ingen personlighet?! Det må du vel ha...vet du virkelig ikke om noe som er interessant her i verden? Fascinerende.
Gjest brutal_mann Skrevet 15. mai 2010 #4 Skrevet 15. mai 2010 Jeg er særing med egne meninger og er ikke redd for å bruke dem. Noe som ikke er populært alltid Forøvrig er jeg lidenskapelig og lojal. Ellers blottet for egenverdi og evne til å føle glede over andres oppmerksomhet. Jeg vet utrolig mye andre ikke vet og har en IQ over snittet. Den kvinnen som gidder å investere nok tid og krefter i å bryte gjennom min mur vil finne et kupp av en mann, om hun kan gi slipp på sin naturlige higen etter penger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå