Gjest AnonymBruker Skrevet 15. mai 2010 #1 Skrevet 15. mai 2010 Ja, hvordan holdt dere det hemmelig? Eller sa dere i fra at dere var prøvere? Vi ønsker i utgangspunktet å holde dette hemmelig for at det ikke skal bli stress når folk begynner å "mase" på at det ikke skjer noe hvis det ikke klaffer ila rimelig tid. Vi ser nå at det begynner allerede å bli vanskelig å holde ting hemmelig...det er nesten litt merkelig at det skal være slik. Familien til min mann ønsker å planlegge tur til sommeren 2011 og booke den ila høsten 2010. Mine venninner ønsker å booke tur til Asia til høsten 2011. Vi aner ikke hvordan vi skal svare på dette...vi har til nå bare sagt "ja, vi får diskutere det nærmere". Nå er det ikke noe i veien for å dra på ferie sommeren 2011 om man bare er noen mnd på vei (så lenge man er frisk), men jeg er noe skeptisk til Asia i slutten av 2011 om dt er så at ting faktisk klaffer i første prøvingsfase og jeg er høygravid på høsten. Vi giftet oss i fjor og folk "maser" allerede på om det ikke skal komme et barn snart. Litt komisk alt dette, men vi ønsker jo liksom at dette skal være en privat ting som ikek alle bør ha del i. Hvordan holdt dere det hemmelig? Og hvordan i huleste skal vi takke nei til ferier neste år`? Første som slåtr meg er å si at vi ikke har råd...men når vi snakker 1 år i forveien så bør vi greie å spare såpass....:/ Nei, folk begynner vel å tenke sitt, men takker for eventuelle tips dere andre har!
Topplue Skrevet 15. mai 2010 #2 Skrevet 15. mai 2010 Veldig fult forståelig. Har dessverre ingen andre ideer enn det du selv nevner, dårlig råd....
Gulrot Skrevet 15. mai 2010 #3 Skrevet 15. mai 2010 dere kan jo rett og slett si at økonomien ikke strekker til. At dere f.eks sparer til andre ting. prioriterer å kjøpe et hus og vil gjerne ha spart opp litt egenkapital til da. Eller at dere kanskje har bestemt dere for å reise på ferie sammen, og flere utenlandsturer på under et år blir litt for mye for lommeboka
Timar Skrevet 15. mai 2010 #4 Skrevet 15. mai 2010 Men hva hvis dere ikke blir gravide med engang? Skal dere i tillegg gå glipp av begge turene? Jeg ville vært med i planleggingen og evnt dratt hvis jeg kunne. Kan du ikke reise pga graviditet, så får du vel igjen på reiseforsikringa? Evnt kan dere bli gravide nå, og ta med småtten på tur
Phobaeticus Skrevet 16. mai 2010 #5 Skrevet 16. mai 2010 Jeg hadde nok ikke latt prøvingen stoppe meg/oss i å planlegge turer - en vet jo aldri hvor lang tid det tar før spiren sitter. Men er jo helt greit å si at en ikke har økonomi til en slik tur -en tur til Asia er jo ikke noe vanlig sydentur så en hvit løyn kan funke der ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå