Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei jeg har skikkelig feber i dag. Og jeg synes er så rart er at jeg alltid får så fin hud når jeg er syk.

Nå tenker dere at jeg sikkert er av typen som kanasker c-vitaminer og spiser appelsiner når jeg er syk. Det så absolutt ikke tilfelle jeg har kjempedårlig matlyst når jeg er syk og det eneste jeg spiser når jeg er syk er skikkelig usunn dritt mat, rett og slett.

Jeg har vært syk i et par dager nå og det eneste jeg har spist er godteri og is. Huden min ser fantastisk fin ut og jeg som har problem hud til vanlig!

Jeg synes dette er skikkelig sjokkerende fordi jeg har vanligvis både kviser og eksem i masse vis :jepp:

Nå ser ansiktshuden perfekt ut bortsett fra at jeg er litt blekere enn ellers da.

Nå tenker dere sikkert at det var nok bare den ene gangen men det har vært sånn i omtrent ti år hver gang jeg er syk er huden kjempefin. Og jeg spiser jo bare dritt mat når jeg er syk og passer på og spise sunt ellers.

Jeg skjønner det ikke kan noen komme med noen forslag på hvordan det kan ha seg?

Det jeg har tenkt (gir lite mening):

At kanskje kroppen er så opptatt med feberen at den glemmer å lage kviser og eksem. Eller kanskje ikke kvisene trives så godt når jeg er så varm. Kanskje porene er mer åpne i varmen?.

Dere som kan mer enn meg om hud har kanskje noen bedre forslag?

Blir glad for alle komentarer

Endret av Sasha Sasha
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pussig! For egen del vil jeg nå se at det er stikk motsatt. Får gjerne en kvise eller to som syns ekstra godt fordi man da er likblek.

Men kan det ha noe med å gjøre at du bruker sminke til daglig som trigger urenhetene dine siden jeg går ut fra at du er usminket når du er syk? Bare en tanke... :)

Skrevet

Tenker også på sminkebruk.

Kanskje bruk av mye renseprodukter? Mulig de forstyrrer hudens naturlige flora?

Skrevet

Pussig! For egen del vil jeg nå se at det er stikk motsatt. Får gjerne en kvise eller to som syns ekstra godt fordi man da er likblek.

Men kan det ha noe med å gjøre at du bruker sminke til daglig som trigger urenhetene dine siden jeg går ut fra at du er usminket når du er syk? Bare en tanke... :)

Nei jeg bruker ikke sminke til vanlig i det hele tatt. Men bruker sminke når jeg skal noe spesielt :jepp:

Ikke slapper jeg mere av når jeg er syk heller blir heller stressa da jeg ikke får gjort alt det jeg hadde tenkt jeg skulle gjøre..

Huden ser aldri så bra ut ellers fikk nesten bakoversveis når jeg så meg i speilet i dag. :overrasket: . Ble overasket i går også. Så fin hud.

Hvordan kan det ha seg? :blink:

Skrevet

Kanskje bruk av mye renseprodukter? Mulig de forstyrrer hudens naturlige flora?

Jo kanskje det, slurver skikkelig med å dursje når jeg er syk.

Men om jeg ikke bruker renseprodukter når jeg er frisk har det så absolutt ingen positv virkning :snurt:

Takk for inspill, håper på flere komentarer :jepp:

Gjest lolita___
Skrevet

skjer med at folk synest de er penere når de er syke?Du er ikke den første som mener det.Rart spør du meg.

Kanksje huden din ikke vil ha frisk luft og liker seg inne:)ikke vet jeg.

Men store søstra mi slet med fregner og mye eksem,mamma sendte hun til bestemor på landet en uke.Ungen kom tilbake med porselen hud:)Rart det der,men huden reagerer på sånne ting.

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Til Lolita_ - Man sliter ikke med fregner :gjeiper:

Til TS - kanskje du bruker feil fuktighetskrem til ansiktet og slurver mer med å smøre deg nå som du er syk? Kanskje droppe den fuktighetskremen du bruker nå og finne noe annet? Etter utallige forsøk og eksem og kviser, fant jeg ut at jeg faktisk ikke hadde tørr hud, slik jeg trodde, men normal hud.

Gjest lolita___
Skrevet

Til Lolita_ - Man sliter ikke med fregner :gjeiper:

Til TS - kanskje du bruker feil fuktighetskrem til ansiktet og slurver mer med å smøre deg nå som du er syk? Kanskje droppe den fuktighetskremen du bruker nå og finne noe annet? Etter utallige forsøk og eksem og kviser, fant jeg ut at jeg faktisk ikke hadde tørr hud, slik jeg trodde, men normal hud.

Kommer ann på øyet som ser,vet man ikke kan noe for det men jeg synest ikke det er pent.Hun har da heldigvis vokst fra seg dette;)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Kommer ann på øyet som ser,vet man ikke kan noe for det men jeg synest ikke det er pent.Hun har da heldigvis vokst fra seg dette;)

Du har store issues når det gjelder hva som er pent her i verden.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg får faktisk veldig fin hud etter at jeg har vært på "fylla", lurer på om det kan skyldes at jeg blir såpass uttørket at alle uhumskheter i huden tørkes ut også. Kanskje noe lignende skjer med deg når du har feber? Bare en tanke.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Jepp og rødt hår.ikke min smak ,ikke pent uffa meg:)

Fremdeles så vil menn ha henne :cool: Heller en slik kvinne en en plastbimbokjerring.

Gjest lolita___
Skrevet

Fremdeles så vil menn ha henne :cool: Heller en slik kvinne en en plastbimbokjerring.

Ja hva sier man det er en for alle:)

Skrevet

Jeg syns at huden ser mye renere og penere ut rett etter jeg har våknet. Etter en lang natts søvn. Men synes bare huden min er blek og stygg når jeg er syk.

Heldig du er da som har det ;)

Skrevet

Jeg får faktisk veldig fin hud etter at jeg har vært på "fylla", lurer på om det kan skyldes at jeg blir såpass uttørket at alle uhumskheter i huden tørkes ut også. Kanskje noe lignende skjer med deg når du har feber? Bare en tanke.

Sånn er jeg også. :fnise:

Gjest brutal_mann
Skrevet

Ja hva sier man det er en for alle:)

Tja... Plastbimbokjerringer går rimelig fort ut på dato da de mengler intellektuell baggasje. De er greie å pule, men ikke til noe mer.

Skrevet

Jeg er sånn som TS, men aner ikke hvorfor jeg heller. Jeg har tørr hud, så jeg har tenkt at det kanskje kommer av at når jeg har feber, så "smøres" huden av svette.. :sjenert:

For meg så er det iallefall ikke at jeg dropper dusj og hudpleieprodukter, for det bruker jeg like mye av, for å føle meg litt bedre oppi all elendigheta.

Kan ikke svare på spørsmålet, men er man to, så er man ikke så unormal lengre :skratte:

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Lolita_

Det er ingen skam å ha fregner. Det er heller ingen skam å reise til dette såkalte bondelandet. Du har ant en veldig insnevret verden. Kom deg ut og vekk fra speilet og se verden istedet ;-)

Skrevet

Jeg gidder ikke bry meg om at Lolita ikke liker fregner, men at fregner forsvinner etter en uke på landet er nok rett og slett umulig. Hvis det i tillegg var sol der ville jeg påstå det motsatte skjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...