Gjest Belle Gunnes Skrevet 15. mai 2010 #1 Skrevet 15. mai 2010 Noen som har testet ut denne type BH? http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/freebra-184/strapless-bra-silicon-184002-12/ Silikon-BH uten noen stropper. Lurer på hvordan den sitter og om "klisteret" sitter selv om man danser og blir svett?
Kontormus Skrevet 15. mai 2010 #2 Skrevet 15. mai 2010 Fungerer bra hvis man har A-cup eller liten B. Kan være noe trixi å slik den skal, men etter å ha lest "bruksanvisningen" og gjort et par forsøk (er også greit med en hjelpende hånd også), så fungerer den faktisk. Har lest at den besto testen med dansing og andre svette forhold. Men for oss med C og D-cup er den lite til hjelp. Tror kanskje puppetape fungerer bedre på de tyngre sakene.
Virvel Skrevet 16. mai 2010 #3 Skrevet 16. mai 2010 (endret) Jeg har en tilsvarende fra et annet merke, og den sitter ganske godt dersom du har en ettersittende kjole eller topp utenpå. Litt dansing går bra, men den løsner dersom man blir skikkelig svett. Endret 16. mai 2010 av Virvel
Gjest Belle Gunnes Skrevet 16. mai 2010 #4 Skrevet 16. mai 2010 Da er det vel bare å vurdere kjøp av en slik. Ser jo penest ut under penkjoler. All juks, som gjør at man ser bedre ut, er lov :-)
dovee2 Skrevet 14. august 2023 #5 Skrevet 14. august 2023 Jeg har ikke personlig prøvd akkurat den typen bh selv, men jeg har hørt at slike typer bh-er vanligvis har klebende egenskaper som hjelper dem med å holde seg på plass. De er designet for å gi støtte uten behov for stropper, noe som kan være flott for visse antrekk. Du kan sjekke ut noen av god kvalitet for sommeren. Imidlertid kan hvor godt de holder seg under dansing og svette variere avhengig av kvaliteten på limet og hvor godt det fester seg til huden din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå