Gjest loren Skrevet 15. mai 2010 #1 Skrevet 15. mai 2010 Ja - første spørsmål er altså når man bestiller fotograf? Er det sånt man gjør samtidig som man bestiller kirke og lokale, eller? Og så lurte jeg på om noen kjenner til dyktige fotografer i Nord Trøndelag? Skal gifte oss i ei kirke i Levanger kommune, og ønsker gjerne en fotograf som følge oss hele dagen...
PinkAngel83 Skrevet 19. juni 2010 #2 Skrevet 19. juni 2010 Ja - første spørsmål er altså når man bestiller fotograf? Er det sånt man gjør samtidig som man bestiller kirke og lokale, eller? Og så lurte jeg på om noen kjenner til dyktige fotografer i Nord Trøndelag? Skal gifte oss i ei kirke i Levanger kommune, og ønsker gjerne en fotograf som følge oss hele dagen... Hør med fotograf Hattrem på Levanger. Eneste jeg kan komme på i forbifarten.
-Kristin Skrevet 19. juni 2010 #3 Skrevet 19. juni 2010 Vi bestilte fotograf nå og gifter oss 4. Juni 2011 Syns det er greit å være tidlig ute så man er sikker .. Var noen fotografer som allerede var opptatt når vi bestilte, men det har sikkert gått bra om vi hadde ventet litt å
-Kristin Skrevet 19. juni 2010 #4 Skrevet 19. juni 2010 Vi bestilte fotograf nå og gifter oss 4. Juni 2011 Syns det er greit å være tidlig ute så man er sikker .. Var noen fotografer som allerede var opptatt når vi bestilte, men det har sikkert gått bra om vi hadde ventet litt å
hegejenta30 Skrevet 19. juni 2010 #5 Skrevet 19. juni 2010 Litt avhengig av om det er sommer (=høytid for bryllup) så bør du bestille fotograf så tidlig som mulig! Det er iallfall min erfaring - vi har ikke fått tak i proff fotograf, rett og slett fordi vi var sent ute med å lete (begynte i desember og gifter oss i juli). heldigvis har vi alliert oss med en bekjent som skal ta bilder av oss.
leana Skrevet 19. juni 2010 #6 Skrevet 19. juni 2010 Jepp, gjør det fort. Hos oss var det samtidig med kirke og lokale. Nå vet jeg ikke om noen fotografer der hvor dere skal gifte dere, men de beste blir ganske fort reservert, særlig hvis det er for en hel dag du trenger ham, og særlig hvis det er om sommeren..
_Trønderjente Skrevet 19. juni 2010 #7 Skrevet 19. juni 2010 Ja - første spørsmål er altså når man bestiller fotograf? Er det sånt man gjør samtidig som man bestiller kirke og lokale, eller? Og så lurte jeg på om noen kjenner til dyktige fotografer i Nord Trøndelag? Skal gifte oss i ei kirke i Levanger kommune, og ønsker gjerne en fotograf som følge oss hele dagen... Hei Loren! Se på hjemmesiden her: http://www.kirknesphoto.com/ Han er veldig flink syns jeg! Har sett konfirmasjonsbilder og diverse av han også
PinkAngel83 Skrevet 20. juni 2010 #8 Skrevet 20. juni 2010 Spørs sikkert hvor i Levanger kommune dere gifter dere..?
CathFoto Skrevet 21. juni 2010 #9 Skrevet 21. juni 2010 Ofte er vi fotografer ganske tidlig fullbooket, så jeg ville sagt så tidlig som mulig. Særlig om dere ønsker å ta bildene et spesielt sted. Legg ut en annonse på foto.no så får du nok en haug med tilbud fra både amatører og proffer. Det som er spennende er at du da kan få en superdyktig fotograf som ikke er så låst til studioet sitt at alt blir det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå