Gå til innhold

Hjelp! Møtt en dominant!...

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Stemmer det at dominante menn liker tynne, skjøre og sarte kvinner?

Videoannonse
Annonse
Gjest jeansgutt21
Skrevet

BDSM handler om tillit og gjensidig respekt! Syns at all form for dominant og "voldelig" tilnærminger må avtales! Han kan jo med slike handlinger, skremme vettet av den han gjør disse tilnærmingene mot!

Skjønte av innledning til tråden at du også til en viss grad syns at domina kvinne var bra!

Tror vel ikke at han du dater, er farlig eller psyko, men neste gang setter du grenser for han, eller aller helst tar en prat om sexuelle preferanser, hva dere liker / tenner på m.m! Hvis han bryter de grenser du setter, er det over og ut, mener nå jeg!

Har ikke peil på kvelning under sex, men har hørt at dette er et rituale der hvor den dominante utøver denne form for handlinger, men det er vist også en metode for å forsterke den sexuelle nytelse og sterkere orgasmefølelse for den som "kveles". Selv opplever jeg sterkere orgasmer hvis jeg holder pusten under orgasmen, så dette kan sikkert være riktig! Men det er jo som noen skriver her, det må utøves den aller største forsiktighet, man vil jo ikke drepe den man har sex med!!!!

NB! Det som er aller viktigst, er selvsagt at den eller de som utsettes for "vold, kvelning" m.m. De må være med på dette! Det er også av største viktighet, at det settes grenser, stoppsignaler m.m. Hvis du kveles eller du som stopper pusten, må det gjøres med den største forsiktighet! Hvis det tas kvelertak rundt halsen, kan også pusterør og stemmebånd skades samt at blodtilførselen til hjernen stanses. Hvis blodet stanses til hjernen, vil bevistløshet inntreffe etter ca 10 sekunder, dette kan være svært farlig! Har av den grunn hørt at pustestoppkontroll ikke må gjøres med kvelertak rundt halsen, men ved at man legger hånden over munn og nese på "offeret", ellers kan død og alvorlig skade oppstå, raskt! Det er oppopning av co2 i blodet som gir bedre nytelsesopplevelse samt sterkere orgasmer.

Dette var ikke for å skremme, men viktig å vite, at denne form for sex, krever den største gjensidige forståelse og gjensidig respekt! Dette er noe som ALDRI må forekomme mellom mennesker som ikke kjenner hverandre eller som aldri tidligere har prøvd eller ikke minst aldri hatt sex med hverandre før! Reaksjonsmønstrert blir for dere begge, helt ukjent! Og det er som en her sier, det er flere kjndiser som har omkommet, trolig av denne årsak?!

Vær forsiktig og følg dine innerste tanker!

Lykke til:)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan en stor og sterk dominant mann ha glede av å ha en dominerende, tykk, og stygg kvinnelig livsledsager?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan en stor og sterk dominant mann ha glede av å ha en dominerende, tykk, og stygg kvinnelig livsledsager?

Eller liker en dominenat mann at kvinnen er pen og slank?

Skrevet

Som sagt; de er nok som alle andre menn. Noen liker dem tynne, noen slanke, noen lubne, noen tjukke.

Skrevet (endret)

Menn som liker å dominere i det seksuelle er vel ikke så annerledes enn andre. Jeg ville tro de aller fleste foretrekker en vakker kvinne fremfor en stygg (når du bruker det uttrykket.) Så er det vel ikke nødvendigvis slik at alle har lik smak, som det har gått frem av tråder der vi kan sammenlikne ulike kvinnekropper er det en del menn som liker kvinner med mer kjøtt på kroppen. Og det er jo flott, så slipper alle å gå etter de samme. ;)

Endret av Cuckold
Gjest Norman
Skrevet

Menn flest liker tynne kvinner :)

• 2 uker senere...
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Dominante menn liker vel gjerne dominante kvinner: de store, kraftige kvinnene som oppfører seg som menn og kler seg maskulint, er det mange Dominante menn som liker :)

Gjest womenwomen
Skrevet

Hei!

Sitter i disse maidager og river av meg håret, over en fyr jeg har møtt.... Vi er like gamle, tredve, møttes på Sukker for en mnd siden, og har datet siden.. Han er en superflott fyr, og alle de klisjene der.. Masse til felles, flott og se på, snill som dagen er lang-- og har mange av de samme verdiene som meg.. Jeg er bra betatt!

Vi har tatt ting veldig rolig.. Litt vel rolig spør du meg, så når vi var ute på en vinkveld her om dagen, kysset jeg han første gang. Han sa rett ut at han likte jeg tok initiativ og var enig med meg om at det "var på tide" med litt klinings.. Samtidig som han også sa, "jeg har ikke dårlig tid med å ha sex"..

Mens vi da kliner litt, denne første gangen, er han helt myk og rolig, for plutselig å bite meg i leppa, og stramme taket rundt halsen min, samtidig som hele utrykket i ansiktet hans forandrer seg.. Jeg skjønner jo litt tegninga her, kan være litt røff selv, men fikk dobbelt tilbake for å si det sånn.. :) Jeg kikka litt rart på han, og sa vel egentlig bare.." jasså...du er sånn? uten å helt vite noe mer enn det... Hvorpå han setter blikket i meg og sier " Jeg er dominant, sånn er det.. og ingenting endrer det.." Jeg sier ærlig som jeg er at jeg ikke har noen erfaringer på det området i det hele tatt, hvor han sier " Du er kanskje litt dominant selv, men du kommer ALDRI ALDRI til å dominere meg"..

Vi kliner litt forsiktig til, og plutselig får jeg den store handa hans "smelt" i kinnet.. Altså, han klappa ikke til meg, men han var røff.. Like forundret ser jeg rart på han, og han sier-- du blir usikker?.. Selvfølgelig sier jeg, dette er helt nytt, og i det forrige forholdet jeg var, var det jeg som hele tiden pushet på å prøve nye ting osv.. Så rollen ble veldig snudd.. Vel, han smiler et altfor snilt smil og sier " Usikkerhet er litt av greia.." Jeg kan pokker ikke mye om dominanse, men trodde mye handla om tillit og sikkerhet?

Vel, resten va kvelden var vi fulle, flira og lo og dansa og klina mer, sovna stupfulle hos meg uten at det skjedde noe mer den natta.. På morgenen fikk han en blowjob ( jeg var nyvoksa, så ut som en kjøttkake, ville ikke vise det..;)), noe jeg liker å gi, men ikke når noen holder mitt litt for hardt, og også da klemte han litt rundt halsen min, men slapp meg, når jeg dytta han vekk... Ikke noe kjempeskummel opplevelse, men veldig annerledes enn min forrige "snille" partner..

Her sitter jeg nå, og lurer noe veldig på denne greia... Jeg er over snittet glad i sex, og leker gjerne-- elsker å finne på ting, overraske partner med leker, sexy tøy, frekke sms/mms,anal, rimming, bla bla, ja i det hele tatt..

Jeg vet jo ikke hva han legger i å være dominant, og hvor drøy han er.. Jeg spurte på gøy ".. NN, er du en syk mann?", mens jeg flira litt.. Hvorpå han så på meg, like kald-- og svarte ".. ja, jeg er en sjuk jævel.."

Så her sitter jeg nå og lurer... Er detta fyren som kommer til å lenke meg fast til vasken på badet i fire timer fordi jeg er slem, eller blir jeg hengende i kroker i taket med en gummiball i kjeften liksom??? hehe... For alt jeg veit, kan det jo være jeg vil like det-- jeg aner jo ikke! Men mine tanker, trekker jo litt konklusjon med at han er ganske drøy, siden han sier dette til meg første gangen vi bare kliner.. Altså iløpet av de første 30 minuttene?.. På en måte forberede meg litt?...

Min andre reservasjon, er det at jeg er usikker på om jeg er sterk nok til denne type "lek".. Jeg innbiller meg for at å være den underdanige, så er man ganske sterk psykisk?.. Altså, jeg er sterk nok jeg, men sliter litt med selvfølelse om dagen, mistet den litt og jobber med bl.a coach gjennom jobb for å hente den opp litt.. En form for ydmykelse er jeg redd kan bryte meg mer ned, at jeg tar det med fra senga, og ut til det dagligdagse?..

Jeg har gått ned 60 kg de siste to årene, og min sex-selvtillit har blomstret naturlig nok, enormt av det. Er kanskje litt redd for at dette kan ødelegge litt for meg.. Min forrige partner, var det jeg som kanskje presset litt mer, sendte mer sms, sa hva jeg ville gjøre med han, eller han med meg osv.. Og dette likte jeg jo.. Samtidig som jeg savnet at han tok makt over meg.. At jeg alltid måtte være den "sterke" da.. Så kanskje det ligger noe sub i meg..?.. Har alltid sagt at jeg vil ha en mann som "river meg etter håret" når han mener jeg er full, og nå skal vi hjem-- jeg liker litt den huleboergreia der, nettopp fordi jeg som person er ganske ,ihvertfall utad, sterk. Nå har jeg kanskje fått litt mye av noe her..

Her var det kanskje ingen spørsmål, men en haug av tanker.. Det naturlige er å snakke med han, selvsagt-- noe som jeg ikke har noe problem med, men jeg vil gjerne høre litt meninger om noen har gjort seg noen erfaringer rundt dette, før jeg snakker med han.. Og for dere som er dominante, og liker det røft-- er myk sex ok også? Eller gir det ingenting? Jeg liker det røft jeg, men jeg vil ikke slippe den kosesexen heller.. Som dere skjønner- jeg har ingen erfaringer her:) hehe.. Men jeg er en ivrig elev! Og jeg stiller meg åpen for det meste, men jeg vil ikke det skal gå ut over min generelle livskvalitet da.. Og fucke til! Og det å bli tatt kvelertak på og "klappa" til første gang man kliner- gjør jo at man lurer litt?? Ikke sant???

PLEASE svar-- om noen kjeder seg en lørdag kveld:))

Han svarer tilbake og nikker og sier at : Ja - han er en syk jævel ! Med et kaldt og kynisk uttrykk ? Slik oppfører ikke en mann seg ovenfor en dame han liker og har varme og hete følelser for , normalt sett . Klapper til deg i ansiktet osv osv Stygge og dårlige tegn så TIDLIG allerede .

Noe ligger bak .Det er ikke sikkert du skal ta lett på dette og tro det er en spøk .Sansynligvis er han en " syk jævel " som han sier , ta han på alvor nå - du har t.o.m mistanker om dette - var jo derfor du spurte han rett ut i en spøkefull tone ? Ikke sant . Kjenn på magefølelsen - den er som oftest helt riktig .Føler du han er slik og slik , er det nok riktig .Følelsene dine er basert på din ubevisste fornuft .

Noe sier meg at du ikke kommer til å få det bra sammen med den fyrn .

Jeg har selv vært sammen med en kynisk og iskald syk jævel en meget kort liten periode i min ungdomstid ...jeg kjenner igjen måten å oppføre seg på og formulere seg på, spøke på osv , slik de beskriver han ovenfor . Jeg syns han virker skremmende .Ville avbrudt kontakte tvert , var jeg deg .Dette er ingen normal mann . Du kan bli plaget av en slik i årevis etterpå , ja også etter et brudd .Den type menn godtar ikke at du gjør det slutt feks .De er den dominante og gjør som de vil og gir normalt fan i dama og har ingen respekt selv for egen dame .

Vil du bli behandlet stygt og respektløst i fremtiden - så må du bare fortsette forholdet . Men du er så dum at du går inn i det med åpne øyner .Jeg fikk aldri så klare tegn i starten som det du har fått allerede .Han var motsatt - verdens snilleste og mykeste mot meg .Men det var kunn mot meg .Fikk høre litt av hvert etterpå hva han hadde gjordt med andre damer , både utøvd vold og skadet dem osv

Jeg kom meg tidlig vekk , jeg gjorde det tidlig slutt med han strax han viste små tegn på dominans og respektløshet ovenfor meg , ja SMÅ TEGN jeg la merke til i starten , ja bare etter noen få mnd bekjentskap / roting til tross for at jeg var helt utrolig , sykelig forelska selv i fyren .Helt utrolig at det går an - forelskelse er en SYK TING vanligvis .Men likevell hang han etter meg i årevis etterpå .

Er ingen selvfølge at damer som involverer seg med " mentalt syke menn " eller med små mentale skavanker fra barndommen sin kommer seg ut av forholdet med livet fortsatt i behold .Ikke for å skremme , men man leser og hører jo mange tilfeller i Norge nå .Du leker med ilden .Du har fått så klare tegn allerede på at han er både dominant og voldelig .Du er virkelig dum som velger en slik mann ..herregud så dumt for deg selv .Du vet ikke hva du leker med nå .

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Du har fått så klare tegn allerede på at han er både dominant og voldelig .Du er virkelig dum som velger en slik mann ..herregud så dumt for deg selv .Du vet ikke hva du leker med nå .

At noen kvinner går på voldsagnet er merkelig :popcorn:

Gjest Gerda
Skrevet

Nei, de elsker tvert i mot tykke og vraltnde dominerende kvinnfolk som ser ut som bulldogger...

Skrevet

TS her....

Okei, her føler jeg at jeg må forsvare både meg og han litt...

For det første, jeg kalte han aldri kynisk, og når han sa " jeg er en syk jævel ", er å bruke ordet kaldt litt hardt, heller vil man bruke utrykket rolig og bestemt kanskje?

Som sagt kjenner jeg han ikke så godt, men å tro at han er en fyr som manipulerer og er slem og hele pakka døgnet rundt, og kommer til å komme fram som en tyrann blir litt vanskelig for meg å forestille meg. Men joda, kanskje dere har rett her-- som sagt kjenner han ikke for godt! Men av alle datene vi har hatt, all samtalene og kontakt, er det virkelig sånn at man skal springe vekk fordi man møter på en fyr som har andre preferanser enn meg selv? Som jeg attpåtil ikke blir livredd for, heller litt nyskjerrig? Dette er jo en sekvens av en kveld som var lang og kjempehyggelig og morsom! Om ikke jeg skylder han det, så unner jeg meg selv en så bra fyr, som jeg kjenner han som hittil! God kommunikasjon er jo nøkkelen her, så når vi blir mer intime er dette helt klart et tema som må på banen!..

Og dum er jeg ikke. Hadde jeg vært det, hadde jeg ikke reflektert over dette på et så tidlig stadie mener jeg, og heller ikke søkt råd og tips om noe jeg ikke var kjent med. Hadde jeg vært dum, hadde jeg vel latt han overkjøre meg helt. Så å kalle meg dum og han tyrann er lite konstruktivt mener nå jeg.. Men nå har jeg jo lagt hodet mitt for hogg her, og alle er selvsagt i sin rett til å ytre sin mening! :) Og takk for det:)

Vel, vi har ikke sett hverandre siden den kvelden grunnet jobb og dårlig planlegging, men vi skal tusle tur med bikkja og drikke kaffe idag, så får vi se. Jeg gleder meg til å se han igjen. Det er første fyr jeg har møtt siden mitt forrige forhold gikk til h.. før jul, som har fått hjertet til å slå et ekstra slag, og ikke minst kjent en iling i sentrale strøk.. ;) Og folk er forskjellige, men jeg kaster ikke det på båten for en episode som var utenom det vanlige for meg, og en sekvens av en runde ute med flere flasker cava innabords! Men I`ll keep You all posted:)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Dominante menn er bra, for de er tross alt mannen! :)

Det er verre med Dominante kvinner.... :skratte:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg ikke lest svarene du har fått, men syns dette er litt skremmende oppførsel.

Jeg er selv i et dom/sub forhold, der jeg er sub.

Vi har vært sammen i fire år, men det tok to år før vi begynte å prøve oss på denne typen sex. Vi gikk veldig rolig frem, og alt ble snakket om før det skjedde. Det var veldig viktig for partneren min å avklare alt med meg, så JEG fikk sitte grensene.

Når det kommer til BDSM er tillit alfa og omega, og den tilliten tar det tid å bygge opp. Du kjenner ikke denne mannen, og at han med en gang begynner å gjøre slikt, og ler når du blir redd, er ikke et bra tegn. Helt greit å fortelle med en gang at man er dom, men å begynne å utføre slike handlinger uten din godkjennelse er IKKE greit.

Vi var også uerfarne (virker som om han der ikke er så erfarne) når vi prøvde oss frem, men partneren min var oppegående nok til å forstå at ting måtte avklares på forhånd.

Skrevet

Nå har jeg ikke lest svarene du har fått, men syns dette er litt skremmende oppførsel.

Jeg er selv i et dom/sub forhold, der jeg er sub.

Vi har vært sammen i fire år, men det tok to år før vi begynte å prøve oss på denne typen sex. Vi gikk veldig rolig frem, og alt ble snakket om før det skjedde. Det var veldig viktig for partneren min å avklare alt med meg, så JEG fikk sitte grensene.

Når det kommer til BDSM er tillit alfa og omega, og den tilliten tar det tid å bygge opp. Du kjenner ikke denne mannen, og at han med en gang begynner å gjøre slikt, og ler når du blir redd, er ikke et bra tegn. Helt greit å fortelle med en gang at man er dom, men å begynne å utføre slike handlinger uten din godkjennelse er IKKE greit.

Vi var også uerfarne (virker som om han der ikke er så erfarne) når vi prøvde oss frem, men partneren min var oppegående nok til å forstå at ting måtte avklares på forhånd.

Tipper at du ikke har lest det jeg skrev. ;) Det er selvsagt viktig at den som introduserer en partner for seksuell dominans går varsomt frem og leser den andres signaler så man unngår misforståelser og enveiskjøring. Men det er ikke slik at man alltid må ha snakket om det på forhånd. I det seksuelle er det ofte et ordløst spill, det er faktisk ikke alltid slik at man spør: "Kan jeg få pule deg?" Eller "Kan jeg få ta deg i rumpa?" For noen er det sikkert helt fint å spørre, men for mange føles det teit å sette ord på det på den måten. Blikkontakt, lyder, måten man snur på kroppen, hva man sier og hva man ikke sier er i de fleste tilfelle fullt tilstrekkelig til å gi beskjed om at man ønsker mer. Eller sier stopp, vent litt, eller dette går for fort. Vi mennesker er forskjellige. For noen kan det være greit å snakke om det før man gjør noe som helst, at den passive part går gjennom alt man kan tenke seg å være med på slik at alt er avklart på forhånd. Men for andre blir dette for teknisk og ville drepe mye av magien. La oss passe oss så vi ikke lager en fasit for hvordan seksuell lek skal utføres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...