Jade Skrevet 15. mai 2010 #1 Skrevet 15. mai 2010 Hva er bra å bruke som spotcleaning av sminkebørster? Altså rengjøringen du gjør etter hver sminking - ikke shamponering/dyprensen? Hva er ok/bra/dårlig av dette (å føre kosten over): * Babyvåtserviett? * Sminkeserviett? * Sminkefjerner på cleenex/dopapir (med/uten olje)? * Bare Escentuals Quick Change på cleenex/dopapir? Kan denne brukes før den tørker også? Synes den "tar mer" da. Kostene skal jo ikke brukes etterpå uansett, så da gjør det ikke om de er litt fuktige. Eller er det noen annen grunn til at man skal vente til den fordamper før man tar kosten på? * Annen børsterens som du anbefaler? Er det noen av disse forslagene som kan ødelegge kostene? Gjøre de tørre el.l.? Er det noen ingredienser som bør unngås?
Topplue Skrevet 15. mai 2010 #2 Skrevet 15. mai 2010 Jeg foretrekker å bruke sprayen du nevner. Føler at med sminke og baby servietter setter det seg en lukt og en slags film på kostene, dette er sikkert ikke noe farlig men personlig liker jeg det ikke bare.
RedFox81 Skrevet 15. mai 2010 #3 Skrevet 15. mai 2010 Jeg bruker en hjemmelaget spray, laget etter denne her oppskriften.
Topplue Skrevet 16. mai 2010 #4 Skrevet 16. mai 2010 Det var smart! Har du noen tips til hvilken shampoo og balsam du bruker i den?
BeautyFuzz Skrevet 16. mai 2010 #5 Skrevet 16. mai 2010 Liker godt MAC sin brushcleanser;) 100kr hos MAC
RedFox81 Skrevet 16. mai 2010 #6 Skrevet 16. mai 2010 [quote name=Forever ' date='16 mai 2010 - 13:38' timestamp='1274009907' post='8075467] Det var smart! Har du noen tips til hvilken shampoo og balsam du bruker i den?
Mari90 Skrevet 16. mai 2010 #7 Skrevet 16. mai 2010 Jeg bruker Bare Escentuals sin, liker den! Har ikke prøvd andre enda, skal teste MAC sin når jeg er tom tenker jeg. Det jeg liker best med BE sin er lukten, faktisk... den lukter SYKT godt! Og derfor lukter også kostene mine godt når jeg har brukt den, I like^^ Siden det er alkohol i den bruker jeg litt olivenolje på en kleenex sånn hver 3. eller 4. gang før jeg vasker dem ordentlig
Gjest Heidie Skrevet 16. mai 2010 #8 Skrevet 16. mai 2010 Jeg tørker kostene på en våtserviett (Simple) etter bruk, også vasker jeg dem ordentlig med shampoo en gang i blandt (Kanskje hver 3.uke eller noe sånn)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå