Gå til innhold

Nytt mobilabonnement, hvilket velger jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lenge tenkt at jeg burde bytte abonnement, NetCom er jo ikke akkurat det billigste alternativet. Men i jungelen av forskjellige tilbud er jeg usikker på hva som svarer seg.

Jeg ringer litt, sender noe sms, men har helst telefon for innkommende anrop.

Noen som har gode tips? Er det slik at om jeg henvender meg til selskapet jeg vil bytte til så fikser de resten?

På forhånd takk for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har lenge tenkt at jeg burde bytte abonnement, NetCom er jo ikke akkurat det billigste alternativet. Men i jungelen av forskjellige tilbud er jeg usikker på hva som svarer seg.

Jeg ringer litt, sender noe sms, men har helst telefon for innkommende anrop.

Noen som har gode tips? Er det slik at om jeg henvender meg til selskapet jeg vil bytte til så fikser de resten?

Jepp de fikser biffen. De sier også opp til det gamle abonnementet ditt for deg.

På forhånd takk for svar.

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for tips, men jeg har blitt anbefalt å ikke bruke Chess, fordi det er for "pyramidespill-aktig".

Noen som har andre tips? Finnes det en nettside der jeg kan sjekke ut forskjellige abonnementer f.eks?

Madame B

Skrevet

www.telepriser.no

Dette er post og teletilsynets oversikt. Her putter du inn tall for ditt forbruk, pog de viser deg hvem som er billigst. For alle "standardgrupper" av brukere er dette et chess-abbonement.

Selv er jeg en "minibruker" som deg, og har chess connect, 9 kroner i måneden, rimelig sms og grei reingepris, fikk min første regning nå, den var på 50 kroner. Med mitt forrige abbonement (netcom) hadde den nok lagt på nærmere 400 kroner....

Skrevet
Takk for tips' date=' men jeg har blitt anbefalt å ikke bruke Chess, fordi det er for "pyramidespill-aktig".[/quote']

For noe tøv. Les noen av nyhetene deres her så vil du se at de har blitt utsatt for flere slike ondsinnede rykter av sjalu konkurrenter. Kanskje ikke så rart når Chess stadig blir kåret best i test.

Forbruket ditt kan du regne ut her:

> www.telepriser.no

Skrevet

Chess har ikke NOE med pyramider å gjøre.

Chess er et selskap under volvik-gruppen. Man melder seg inn via nettsiden, eller de har selgere som ringer (min samboer jobber som selger) De som er selgerer tjener naturig nok provisjon på salg som andre selgere, men dette har ikke noe med pyramider å gjøre. EJg har chess-abbonement. EJg kan ikke selge det til andre, jeg kan ikek tjene pengr på at andre jeg kjenner bruker det. Min samboer tjener heller ikke penger på det de han selger til bruker, bare rent provisjon på salg, slik alle selgeree har.

Chess er IKKE pyramide. Lese selv på www.chess.no så kommer du helt klart frem til at den som har sagt dette til deg snakker BARE TULL OG TØYS OG FANTERI.

Skrevet

Combitel er har faktisk noen abo som er bedre en chess sine og bedre kundeservice!

Skrevet

Men Combitel DET er pyramide-opplegg. (man kan selvsagt være kunde uten å være selger, men det er basert på pyramide, den som sleger til det får penger for det du bruker.)

Skrevet

I natt kl. 03.00 blir jeg portert til CHESS!

Er veeeldig spent på hvordan det blir! Jeg har hatt mobiltelefon med Telenor ring-kontant i flere år, og nå er jeg lei hele dritten! Skal bli spennende å se hvordan Chess fungerer i praksis. Nå har jeg vært uten mobiltelefon i 4 uker pga feil i personopplysningene, så porteringen tok altfor lang tid. Gleder meg veldig til å våkne opp og se om Telenor logoen er borte fra telefondisplayet mitt i morgen!

Kommer gjerne tilbake med informasjon om hvordan jeg blir fornøyd etterhvert!

Skrevet

Det blir kjempespennende. Jeg har altså fått min første regning fra chess, på 51 kroner, tilsvarende med mitt forrige abbonement hadde vært ca 400 så jeg liker det kjempegodt :)

Skrevet

:o STEIKJE BRA!!!

*gleder seg nesten til å betale regning* :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

alle de billigste opperatørene er faktisk pyramide..

Bare ta hustlf, der er PG one en av de billigste..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...