Gjest fido Skrevet 15. mai 2010 #1 Skrevet 15. mai 2010 Drømmer om å være hunden til en jente som vet å behandle meg deretter. Noen som har prøvd dette og kan fortelle om sin opplevelse med det. Har jo lest og sett på nettet, men dette er jo proffe skuespillere som utfører....er mer ute etter å vite hvordan det blir praktisert ute i den vanlige verden ;-) Hvis noen har noen gode linker er jeg også takknemlig :-)
Gjest Bollemusa Skrevet 15. mai 2010 #2 Skrevet 15. mai 2010 Er også flere amatører som legger ut sine videoer av petplay Tenner du på å bli behandlet som en hund eller inngår det også å tenne på en tenkt situasjon hvor dere begge kler dere ut som dyr?
Gjest fido Skrevet 15. mai 2010 #3 Skrevet 15. mai 2010 Er også flere amatører som legger ut sine videoer av petplay Tenner du på å bli behandlet som en hund eller inngår det også å tenne på en tenkt situasjon hvor dere begge kler dere ut som dyr? Mente i hovedsak å bli behandlet som en hund ja. Det med utkleding har jeg ikke vært inne på, men en spennende ide slik i utgangspunktet. Men vet ikke helt om det hadde gitt meg den opplevelsen jeg var ute etter. Fantasiene mine går jo egentlig på dette med bånd/lenke-bur og spise/drikke fra bolle på gulvet samt det å måtte "gjøre fra seg" ute. Lydighetstrening er også noe som ligger inne i mine fantasier. Jada, jeg vet jeg muligens er litt "syk"...men fantasiene mine kommer av seg selv Har lett etter amatørklipp på dette temaet men ikke funnet noe :-(
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå