Gjest AnonymBruker Skrevet 15. mai 2010 #1 Skrevet 15. mai 2010 Lenge siden sist jeg var på date, men nå skal jeg altså det - på mitt initiativ! (Fikk høre at han var ganske sjenert i starten, så bestemte meg for å hoppe i det)... Jeg vet ikke om jeg er så keen på å spørre han med på kino og/eller middag på første - syns det er så vanlig... Noen som har noen ideer til en morsom 1. date der vi kan bli kjent og ha det litt kjekt uten at det blir kleint? Hva pleier dere å gå for første gang?
Pimpernell :-) Skrevet 15. mai 2010 #2 Skrevet 15. mai 2010 Hva med å treffes på en cafè eller gå en tur i skog og mark ?
Champagne Skrevet 15. mai 2010 #3 Skrevet 15. mai 2010 Stand-up! Da kan dere prate litt, men ikke pinlig om det blir stille. Dere har noe å prate om etterpå, og kan ta en øl eller to for å lette stemningen under showet. I tillegg blir alle ekstra vakre når de ler, og det utløser hormoner som får deg til å føle deg bedre. Stand-up er perfekt til første date!!
Gjest brutal_mann Skrevet 15. mai 2010 #4 Skrevet 15. mai 2010 Café. Der kan en prate og stikke av om nødvendig.
MissStiles Skrevet 15. mai 2010 #5 Skrevet 15. mai 2010 Stand-up! Da kan dere prate litt, men ikke pinlig om det blir stille. Dere har noe å prate om etterpå, og kan ta en øl eller to for å lette stemningen under showet. I tillegg blir alle ekstra vakre når de ler, og det utløser hormoner som får deg til å føle deg bedre. Stand-up er perfekt til første date!! Stand up synes jeg var en god idè. Men jeg synes selv at det er greit å ha tid til å prate og bli kjent på første date. Enten cafè eller restaurant. Kanskje starte med det. Og hvis man er interessert i å gjøre noe mer etter det, så kan man jo gå på kino eller andre ting.
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. mai 2010 #6 Skrevet 15. mai 2010 Å møtes for en kaffe er det siste jeg vil. Da har det lett for å bli pinlige pauser der ingen vet hva de skal si. Så sitter man rett ovenfor hverandre, og man vet liksom ikke helt hvor man skal se under de pinlige pausene! hihi Jeg liker å gå en tur på et turområde. Da synes jeg alt er mer uformelt, praten går lett og ledig, man har bevegelse, det er "ting" rundt en til å snakke om/ kommentere.
Spiralis Skrevet 16. mai 2010 #7 Skrevet 16. mai 2010 Prøv å gjøre det til noe som er hyggelig og som ikke blir for voldsomt og seriøst. Cafe kan bli litt vanskelig dersom man sliter litt med å få praten til å gå. Dersom en eller begge er litt genert/avventende så kan samtalen gå lett i stå. Sånt sett er kino eller noen av de andre ideene om å gjøre noe sammen gode ideer. Gjør noe gøy, som hjelper å bryte isen. Det som er litt dumt med kino er at man stort sett sitter tause og ser rett fram.. Stand-up høres ut som en veldig bra ide, sånt sett, for da får man litt pauser innimellom hvor man kan snakke litt sammen. Uansett.. Bare vær hyggelig og tålmodig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå