Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gå til anskaffelse av en del Decleor produkter og noen fra MD nå når sommeren nærmer seg. Men det er en jungel av nettbutikker, og jeg orker ikke sitte i flere timer å lete igjennom hvem som er best på pris osv.., er litt lat. :gjeiper:

Er det noen som har bestilt produkter i den senere tid som vet hvem som er rimelige for tiden? Tenker på nettbutikker, ikke ebay.

Blir så happy for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det har forandret seg så mye. Ebay er nok billigst (men jeg vet ikke, handler ikke der), men av nettbutikker:

Decleor - Cheapsmells. Alternativt FeelUnique hvis du skal ha noe som kommer i disse store 400 ml flaskene. Husk at hvis du bestiller noe over 200-grensen kan det lønne seg å handle på FeelUnique siden de refunderer toll/moms :)

Md - Prettyskin4less, men som du vet vil jeg nødig anbefale den siden for tiden. Men hvis du har over en måned på deg til å få produktene er dette den beste siden med tanke på pris. Ellers vet jeg ikke, er selv på utkikk etter en side som kan erstatte Prettyskin4less, hehe.

Skrevet

Tror ikke det har forandret seg så mye. Ebay er nok billigst (men jeg vet ikke, handler ikke der), men av nettbutikker:

Decleor - Cheapsmells. Alternativt FeelUnique hvis du skal ha noe som kommer i disse store 400 ml flaskene. Husk at hvis du bestiller noe over 200-grensen kan det lønne seg å handle på FeelUnique siden de refunderer toll/moms :)

Md - Prettyskin4less, men som du vet vil jeg nødig anbefale den siden for tiden. Men hvis du har over en måned på deg til å få produktene er dette den beste siden med tanke på pris. Ellers vet jeg ikke, er selv på utkikk etter en side som kan erstatte Prettyskin4less, hehe.

Takk for gode tips :) Ha en fin 17-mai helg! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...