¤Linda¤ Skrevet 16. mai 2010 #21 Skrevet 16. mai 2010 Eg syns Pampers er definitivt best. Libero sine bleier er forferdelig tjukke! Pampers sine er nesten så tynne som truser, sitter kjempegodt på barna. Me har så og seie aldri lekkasjer. Brukte Libero på eldstemann i starten, men dei lakk om natta. Bytta til Pampers og har aldri bytta tilbake Trusebleier brukar eg aldri, syns det er så upraktisk då ein må ta av heile buksa for få dei på. Brukar å skifte på ungane ståande. Enig! Aldri skjønt hva som er så praktisk med trusebleier...men smaken er som baken
Arkana Skrevet 16. mai 2010 #22 Skrevet 16. mai 2010 Jeg syne Up&Go er veldig bra. Tynne og fine og sitter godt på gutten vår, aldri opplevd lekkasjer heller. Synes trusebleier definitivt er best når barnet stelles stående. Av vanlige bleier foretrekker vi Pampers. De er tynnest og har best passform, der virker Libero stive og klumpete. Men i trusebleier synes jeg det er omvendt. Der har Pampers rar form og virker tykkere og mer klumpete, mens Libero sitter best.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå