Gjest green tea Skrevet 15. mai 2010 #1 Skrevet 15. mai 2010 jeg har tenkt å starte candida dietten med en renselse diet på en uke så eter på går jeg over på et kosthold som består av grøne grønsaker og quinoa. jeg 8 kilo jeg vil prøve å bli kvit i tillegg så det at jeg kommer til å miste godel vekt gjør ingen ting. men det kan hende at jeg kommer til å miste mer vekte så nor jeg kommer til 65 kilo så går jeg over til mål bond for å passe på at det ikke blir smalere en 70 rundt livet. da sluter jeg med dietten og gjør det letere med å ikke spise mat med sukker.jeg har tenkt å holde på mellom 2-3 måner. hva sines du om opplegget mit
Twink Skrevet 15. mai 2010 #2 Skrevet 15. mai 2010 (endret) Detox dietter er bare tull. Og kun spise grønne grønnsaker og quinoa over flere måneder høres ikke særlig sunt ut. Er det i forhold til alle plagene du har du tenker dette? Jeg tror nok heller jeg hadde tatt en tur til lege og blitt skikkelig utredet før jeg eventuellt hadde begynt på noen diett, og dette er nok ikke dietten jeg hadde valgt for å si det sånn. Hva med å prøve å kutte ut all mat med sukker og raske karbohydrater i første omgang, om du er interessert i å se om dette har noe med plagene dine å gjøre? Istedenfor å gjøre det så ekstremt? Om det virkelig er dette som ligger bak, burde jo det hjelpe, og så kan du heller ta det derfra. Ellers må jeg bare si at det var et bra skrevet innlegg, var ikke noe problem å forstå dette, så fortsetter du sånn vil nok ikke folk være så negative mot deg! Endret 15. mai 2010 av Twink
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. mai 2010 #3 Skrevet 15. mai 2010 Jeg hadde heller ikke gått så ekstremt til verks om jeg var deg, Green Tea. Det gjør det ofte vanskelig å holde ut, og man skyter seg selv i foten. Lett å ryke tvers opp igjen med flere kilo... Har du prøvd et normalt kosthold der du spiser litt av alt, og trener litt ved siden? Om du vil prøve lavkarbo så synes jeg Twink har et godt forslag! =) Lykke til
Gjest green tea Skrevet 15. mai 2010 #4 Skrevet 15. mai 2010 det fins over 1000 Detox dietter så hvordan kan du si at alle er tull.
Lena_84 Skrevet 15. mai 2010 #5 Skrevet 15. mai 2010 Har prøvd bio drain 6 ukers kur og den var kjempe bra. Har prøvd det meste av detox-slanke produkter. Men det anbefales å detox'e kroppen minst 1-2 ganger i året. drikk i tillegg mye grønnte og kanskje start å drikk ølgjær?
Twink Skrevet 15. mai 2010 #6 Skrevet 15. mai 2010 det fins over 1000 Detox dietter så hvordan kan du si at alle er tull. Detox som i å rense kroppen er bare tull ja. Det kroppen trenger å rense ut, renser den ut helt av seg selv. Ta en kikk her f.eks.
Tabris Skrevet 15. mai 2010 #7 Skrevet 15. mai 2010 det fins over 1000 Detox dietter så hvordan kan du si at alle er tull. Fordi kroppen renser seg selv. Hvis man spiser sunt, beveger seg og får frisk luft og ikke røyker, så renser kroppen selv det den trenger. Jeg kan også finne en artikkel på forskning.no angående dette hvis du vil ha kilder. Rensekurer betyr som regel bare bortkastede penger og ekstra doturer (kanskje med litt hodepine på kjøpet, hvis man er ekstra heldig).
Gjest green tea Skrevet 15. mai 2010 #8 Skrevet 15. mai 2010 Fordi kroppen renser seg selv. Hvis man spiser sunt, beveger seg og får frisk luft og ikke røyker, så renser kroppen selv det den trenger. Jeg kan også finne en artikkel på forskning.no angående dette hvis du vil ha kilder. Rensekurer betyr som regel bare bortkastede penger og ekstra doturer (kanskje med litt hodepine på kjøpet, hvis man er ekstra heldig). ja kroppen renser seg selv men hva med hvis det blir for mye og trenger hjelp. jeg har prøvet en renselse kur før og huden min har aldri hvert så fin. men det kan jo hende at det kommer av at på en sonen diet så sleper ikke mat med feil tippe e stoffer så gott til og at sukker går vek og alt som går under søppel mat går vekke. kan jo hver et svar på det.
Tabris Skrevet 15. mai 2010 #9 Skrevet 15. mai 2010 Du kan lese om det selv her: http://www.forskning.no/artikler/2005/juni/1118231121.35
Gjest green tea Skrevet 15. mai 2010 #10 Skrevet 15. mai 2010 Du kan lese om det selv her: http://www.forskning.no/artikler/2005/juni/1118231121.35 det er ikke noe bevis men en persons som er skeptisk. men det betyr ikke at det som står er feil.
Tabris Skrevet 15. mai 2010 #11 Skrevet 15. mai 2010 Leste du artikkelen? Hvis du tror det kun var snakk om en person som var skeptisk, så tror jeg du har misforstått. Det er basert på vitenskaplige undersøkelser om temaet.
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. mai 2010 #12 Skrevet 15. mai 2010 Leste du artikkelen? Hvis du tror det kun var snakk om en person som var skeptisk, så tror jeg du har misforstått. Det er basert på vitenskaplige undersøkelser om temaet. Lol, kankje du skal prøve å se effekten selv før du dytter på andre slike 'vitenskapelige' artikkler på oss som allerede har erfart effekten av det. Hjelper ikke på oss skjønner du Virker som alle som er imot detox er de som ikke har prøvd det selv!
Tabris Skrevet 15. mai 2010 #13 Skrevet 15. mai 2010 (endret) Hvorfor mener du jeg dytter på noen noe når jeg kun svarer på et spørsmål jeg fikk med kilder? Og hvorfor setter du ordet vitenskaplig i hermetegn? Ellers så må du selvsagt gjøre hva du vil i ditt liv. Endret 15. mai 2010 av Tabris
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. mai 2010 #14 Skrevet 15. mai 2010 Lol, kankje du skal prøve å se effekten selv før du dytter på andre slike 'vitenskapelige' artikkler på oss som allerede har erfart effekten av det. Hjelper ikke på oss skjønner du Virker som alle som er imot detox er de som ikke har prøvd det selv! Vet du hva vitenskapelig er eller? Når noe er via forskning og undersøkelser konkludert så er det utifra resultater fra nettopp dette: store undersøkelser. Jeg synes det er latterlig av deg å komme med kommentarer som "skjønner du" til Tabris, hun har da kun opplyst med informasjon som beviser at dette kun slanker lommeboken. Men, kanskje du har fått placebo-effekten =) Hvis du vet hva dét er da.
Gjest green tea Skrevet 15. mai 2010 #15 Skrevet 15. mai 2010 Vet du hva vitenskapelig er eller? Når noe er via forskning og undersøkelser konkludert så er det utifra resultater fra nettopp dette: store undersøkelser. Jeg synes det er latterlig av deg å komme med kommentarer som "skjønner du" til Tabris, hun har da kun opplyst med informasjon som beviser at dette kun slanker lommeboken. Men, kanskje du har fått placebo-effekten =) Hvis du vet hva dét er da. hvis noen vil fine ut om ditoks diet har en virkning så tror jeg at det er vatten faste en må teste men det kan verre farlig hvis en ikke vet hva en gjør. det lage en undersøkelse på noe sont er et stort emne. og jeg føler at det ikke er nok med teste en gruppe. klart vil en føle seg bedre hvis en fjerner noen matvarer som kroppen utgangs punget ikke vil ha. Jeg tror sone kurer virker for de kroppen ikke har så mye å stresse med. Ps det kan hende at det er noen skive feil her selv om jeg bruker word. Opera har klikka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå