Gjest AnonymBruker Skrevet 15. mai 2010 #1 Skrevet 15. mai 2010 Jeg klarer ikke å gi slipp på sjokoladen. Jeg er totalt avhengi av den. Jeg MÅ ha det, ellers blir livet mitt enda tristere enn det allerede er. Har sosial angst + at jeg til tider kan være svært deprimert, da er det ikke lett å slanke seg. Jeg skal ikke ned mye heller, bare noen helt få ekstra kilo som er lagt seg på magen. Er det noen her som har klart det ? Om sjokoladen er dagens høydepunkt i en ellers så trist dag, hvordan gi slipp på den? Prøvd å spise frukt i steden, men jeg blir dårlig i magen av det. Spiser salat blandinger osv men selv da spiser jeg ikke sånn super salat. Blir som regel tomat, agurk, sylteagurk og mais... I grønnsaker er det mye brokkoli, det er kanskje ikke så ille da. Men det er det at yansett hvor sunt jeg spiser i mat, så MÅ jeg ha sjokolade får å piffe opp humøret. Jeg går lange turer hver dag (et pr timer, rask gange) men det betyr ikke at jeg kan trykke i meg sjokolade for det. Hjelp, noen ?
MarianneE Skrevet 15. mai 2010 #2 Skrevet 15. mai 2010 Hva slags type sjokolade spiser du da? Hvor mye spiser du av den? Har du noen sjans til og f.eks gå for mørk sjokolade i ukedagene? Eller "trappe ned" til annenhverdag? Husk at det du ikke har i huset kan du heller ikke spise....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå