Gjest Hulderjenta Skrevet 19. september 2003 #1 Skrevet 19. september 2003 Hei! Har et lite mysterium... Har lastet ned en film og brent den på CD. Når jeg spiller den på WinDVD, kommer bildet opp-ned!! Noen som har peiling på hvorfor?? Eventuelt hvordan jeg kan få snudd bildet...?
jordbær Skrevet 19. september 2003 #2 Skrevet 19. september 2003 tja.. prøv å last ned divxcodec: http://www.divx.com/software/detail.php?id=1
Achmed Skrevet 19. september 2003 #3 Skrevet 19. september 2003 Legg CD'en andre veien i spilleren eller snu skjermen på hodet.
Cooli Skrevet 19. september 2003 #4 Skrevet 19. september 2003 Legg CD'en andre veien i spilleren eller snu skjermen på hodet.
Gjest Hulderjenta Skrevet 19. september 2003 #5 Skrevet 19. september 2003 Takk for et veldig bra tips, Achmed... Jordbær: Vi har lastet ned codec.. Men finnes det en instilling et eller annet sted som gjør at vi kan få snudd bildet...?
Gjest Anonymous Skrevet 19. september 2003 #6 Skrevet 19. september 2003 Jeg hadde et lignende problem med en video-fil, og da var det codec'en som var for gammel. Filen var OK hvis jeg åpnet den i ett program, men ble opp-ned når jeg prøvde å spille den i et annet (WinAmp, tror jeg). Finn ut hvilken codec filen er laget med (det står under "egenskaper" hvis du åpner filen i Media Player), og prøv å finne en oppdatering til den.
Gjest dorian Skrevet 20. september 2003 #7 Skrevet 20. september 2003 > Legg CD'en andre veien i spilleren eller snu skjermen på hodet... Opp-ned film har jeg aldri hørt om, faktisk. Men det finnes utradisjonelle metoder for å scanne inn et dokument. dorian
Gjest Hulderjenta Skrevet 20. september 2003 #8 Skrevet 20. september 2003 Takk for tips - særlig takk til Dorian Men har desverre ikke fått løst problemet...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå