Matvraket Skrevet 14. mai 2010 #1 Skrevet 14. mai 2010 Jada, jeg gjorde den klassiske feilen!!!! Til tross for vaskepose klarte den hersens bh spilen og lire seg gjennom og inn i maskinen min! Det går helt fint når vi vasker normalt, men på sentrifugering OALALALALA det høres ikke bra ut! Så da tørr jeg ikke kjøre maskinen! Tenker jo det værste, at den henger seg og alt vannet er utover mitt gulv! Det kan vel i værstefall skje? Hvordan skal jeg fikse dette på en billigst måte folkens? Forsøkt meg på lofilteret men der er den ikke. Den er nok godt gjemt inni maskinen.. Råd ønskes? Helst de rimeligste først....hehe
Grønt blad Skrevet 14. mai 2010 #2 Skrevet 14. mai 2010 Kanskje ikke det billigste, men jeg ville kontaktet en fagmann.
Titti72 Skrevet 14. mai 2010 #3 Skrevet 14. mai 2010 Jeg har hatt reperatør som gjorde det for meg, og det kostet 1500,- Neste gang skrur jeg opp dekselet selv (det på siden, altså hele bakramma,) og plukker den ut selv. Kjenner du en handyman så fikser han det.
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. mai 2010 #4 Skrevet 14. mai 2010 Jeg gjorde akkurat det samme (men uten vaskepose....). Mannen min klarte imidlertid å fiske frem spilen direkte ut fra trommelen fordi spilen ikke hadde trengt fullstendig gjennom. Han oppdaget en liiten tapp som stakk ut. Kanskje du også er heldig? (Men hvis så er tilfelle så burde spilen kanskje lage lyd når maskina vasker også, og ikke bare under sentrifugeringa?)
Gjest Miam Skrevet 14. mai 2010 #5 Skrevet 14. mai 2010 Shit, fikk litt panikk for å vaske bh-er i maskin jeg nå! Håper du finner den!
Matvraket Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 14. mai 2010 for å si det sånn: det håper jeg og..... Mulig jeg skal gjøre et lite forsøk med å åpne dekslet og ta en titt inni maskinen....se hva jeg får til...hvis ikke så får det bli en handyman ja...prøve å unngå noe dyre greier... Ja kun når sentrifugeringa går, så den må ligge inn ider et sted......Høres heeeelt for jævlig ut når den går rundt! Bokstavelig talt! Hehe.... Ja bh er farlig i vaskemaskinen!!!!!
Gjest canvas Skrevet 14. mai 2010 #7 Skrevet 14. mai 2010 Dette er sånn man hører om og ler av. Man tenker at det kommer aldri til å hende med en selv. And we were wrong! wææh.. Queenzie skal ut å kjøpe vaskepose i morgen..(selvom det ikke hjalp i ditt tilfelle)! Lykke til med å få det fikset uansett
Matvraket Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 15. mai 2010 Ja man tenker alltid: det skjer nok ikke meg...Men jooo!!!!!!!!! Imorgen skal vi forsøke å åpne opp maskinen, må si jeg er redd det kan bli ekstra dyrt ved at vi herper hele driten gitt....Det gjenstår å se....Håper den ligger i utkanten og venter på meg, den dumme dumme spilen!!!
hufsa! Skrevet 17. mai 2010 #9 Skrevet 17. mai 2010 heia,bare pass på når du vasker tøy,for kommer den spila inn litt i ett hull igjen så fiver du istykker alle klærne.jeg gjorde det for mange år siden,fanken og kjipt.så ut som de var musespist alt jeg hadde inni der.
Grønt blad Skrevet 17. mai 2010 #10 Skrevet 17. mai 2010 Ja man tenker alltid: det skjer nok ikke meg...Men jooo!!!!!!!!! Imorgen skal vi forsøke å åpne opp maskinen, må si jeg er redd det kan bli ekstra dyrt ved at vi herper hele driten gitt....Det gjenstår å se....Håper den ligger i utkanten og venter på meg, den dumme dumme spilen!!! Hvordan gikk det?
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. mai 2010 #11 Skrevet 17. mai 2010 Håper det ordnet seg. Det har skjedd meg TO ganger... uansett, kan prøve med noe magnet for å "suge den" i nærheten av ett av hulla i maskinenm stikke noe langt og tynt inn der så du kan se om du finner ut hvor den er. Jeg har faktisk klart å få dem ut på denne måten begge gangene. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå