Gå til innhold

Bh- størrelser

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Pr dags dato så varierer de Bh'ene jeg bruker til vanlig i alt fra 70 til 80, og i alt fra C til G!

Nei, jeg har ikke oppblåsbare pupper :) det er bare størrelsene som tydeligvis varier veldig fra butikkk til butikk. HM har jeg nå gitt opp. For å få plass i cupen så må jeg ha så stor omkrets rundt at et er helt latterlig! Henger og dingler under! Æsj! :skratte:

Jeg har insett at jeg må nok finne meg en god undertøysbutikk, som kan det som de driver på med og kan hjelpe meg.

Hvilken kan dere anbefale? Sånn ca Oslo sentrum, alt retning Drammen.....

Videoannonse
Annonse
Gjest navnelapp
Skrevet

På Aker brygge er det ein fantastisk undertøysbutikk, berre du står imot den fargerike personlegdomen til dama som driv den, og presset deira på å kjøpe matchande truser. Dei er veldig flinke til å måle, og eg er alltid fornøgd når eg kjem derfrå.

Gjest SmallTalk
Skrevet (endret)

LaLina på St. Hans haugen skal visstnok også være bra.

Endret av SmallTalk
Gjest loveli
Skrevet (endret)

På Paleet i Oslo har de en undertøysbutikk!! Den heter "Det lille under". De kan spørre om du vil ha underdel til BH'en, men de maser ikke om det når du sier "nei". VELDIG god service der!

Ellers har de en butikk som heter "Change" flere steder i Oslo nå, og ellers i landet. Men her må du passe på å ikke bli lurt til å kjøpe alle underdels-variantene og sjal og og og, ja. Jeg anbefaler den på Majorstuen. Hyggelig ung dame som jobber der. Hun vil gi deg et godt produkt og maser ikke om mersalg... Deilig å slippe det! Hun er syperhyggelig!

Endret av loveli
Gjest AnonymBruker
Skrevet

På Paleet i Oslo har de en undertøysbutikk!! Den heter "Det lille under". De kan spørre om du vil ha underdel til BH'en, men de maser ikke om det når du sier "nei". VELDIG god service der!

Ellers har de en butikk som heter "Change" flere steder i Oslo nå, og ellers i landet. Men her må du passe på å ikke bli lurt til å kjøpe alle underdels-variantene og sjal og og og, ja. Jeg anbefaler den på Majorstuen. Hyggelig ung dame som jobber der. Hun vil gi deg et godt produkt og maser ikke om mersalg... Deilig å slippe det! Hun er syperhyggelig!

Var innom på "Det lille under" i går og kjøpte en bh... 675 kr! Da skal den jagu holde og! :)

Men det er verd det om den a) holder en stund, o b) ikke gnager i hytt og pine når jeg bruker den!

Tusen takk for tipset uansett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...