Gå til innhold

Statsbesøk

Anbefalte innlegg

Gjest ThatWoodcut
Skrevet (endret)

Nå har det seg sånn at min kjæreste jobber på den nederlandske ambassaden og skal være tilstede når dronning Beatrice av Nederland kommer til Norge. "Vår" konge og dronning er selvfølgelig tilstede, sammen med statsministeren og alle de som er på sånne ting. Alle får lov til å ta med seg partneren, og det blir jo meg! :hakeslepp:

Kleskoden er aftenkjole og det er en del farger man ikke får lov til å bruke.

Det jeg lurer på er om noen vet om noen ikke altfor dyre butikker/nettbutikker som har kjoler som er fine nok til denne typen selskap og som bare har et par dager leveringstid?

Endret av ThatWoodcut
Videoannonse
Annonse
Gjest ThatWoodcut
Skrevet

Jeg dytter litt, for jeg har bare en uke å finne kjole på :ler:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Spørs om du klarer å få en kjole via nettbutikk på en uke, men gojane.com, nelly.no og amazon.com har mye fint. Er ikke kjent i Oslo, så har dessverre ikke noen anbefalinger der. Lurer av nysgerrighet på hvilke farger man ikke kan bruke?

Gjest ThatWoodcut
Skrevet

Okey, takk!=)

Man kan ha svart, dyp/mørkerød - ikke lysere rødfarger, mørkeblå, litt lysere blå...Det er i hvert fall det jeg husker akkurat nå=)

Gjest SmallTalk
Skrevet

Hva legger du i "ikke altfor dyrt"? Agape og diverse andre brudesalonger selger selskapskjoler/aftenkjoler hvor jeg mener prisene ligger på rundt 1500-2000.

Gjest ThatWoodcut
Skrevet (endret)

Jeg regner med å måtte ut med et par tusen til en sånn anledning, men jeg lever fortsatt hovedsakelig på stipend og må ta av feriebudsjettet her så mellom 2000-5000.

Edit, leste feil!

Endret av ThatWoodcut
Gjest SmallTalk
Skrevet

Du kommer langt med budsjettet ditt, ihvertfall. Det er i Oslo du skal på shopping? Jeg tror uansett at jeg hadde satset på en bryllupsbutikk. De selger jo ballkjoler og aftenkjoler i de fleste varianter. :) Ellers så er det vel en butikk som heter Coast, men jeg kjenner ikke til utvalg og prisklasse der.

Skrevet

Jeg vet ikke hvor lang leveringstid disse har, men "Torunns drømmekjoler" har utrolig mange NYDELIGE kjoler som kunne passet i den anledning. Se her på nettsiden deres: http://www.drommekjoler.no

Skrevet

Så kult :nigo: !

Men er det så lurt å bestille noe fra nett, hva om det ikke passer?

Jeg tror nok bryllupssalong er bedre da, i så fall.

Ps: hils kongen fra meg'a.

Gjest ThatWoodcut
Skrevet

Jeg er ikke den rikeste og tenkte at det kanskje ble billigere på nettet?

Jeg skal hilse Bernardette :ler:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Beklager at jeg spør, men er det noen som vet hvorfor man ikke kan bruke de fargene du nevner over? Forstår heller at man ikke burde gå med utringninger til navlen og slikt. Men ser ikke problemet med farger.

Skrevet

Dollarosa på gunnerius-senteret har aftenskjoler i den prisklassen.

Gjest ThatWoodcut
Skrevet

Jeg vet ikke, jeg fikk bare beskjed om at enkelte farger ikke kunne brukes. Kanskje det er så ingen skal "ta oppmerksomheten" med sterke farger...eller at noen skal ha de fargene og da kan ikke alle komme med dem?

• 3 uker senere...
Skrevet

Wow flott kjole!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...