Gå til innhold

Invitasjonene kom i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heldigvis bare et tall som kan forandres med en strek, men en ser lett at det har blitt forandret på da.

Hadde dere bestillt nye eller bare beholdt dem som dem er? kostet 1000 kr.

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Heldigvis bare et tall som kan forandres med en strek, men en ser lett at det har blitt forandret på da.

Hadde dere bestillt nye eller bare beholdt dem som dem er? kostet 1000 kr.

Hvis dere har fått invitasjoner med feil på så må det vel gå ann å reklamere?

Skrevet

Det er nok vår egen feil desverre...

Skrevet

Eg ville prøvd å fiksa på det. Ein 1000-lapp her og ein 1000-lapp der blir fort pengar...

Skrevet

Ja det er en 0 som egentlig skulle vært et 9 - tall. Ser ok ut når vi drar en strek ned, men jeg er jo litt perfeksjonist. Men 1000 kr er mye penger..

Lurer bare på gjestene tenker? Virker det jalla eller er det greit nok?

Skrevet

Gjestene vil nok bare tro at det er trykkeriet som har tulla og vært vanskelige med å trykke opp nye. Og om noen spør er det bare å slå en vits rundt det "Ja, blir så i tåka av all planleggingen at jeg greide å skrive feil telefonnummer, hehe"...

Skrevet

Jeg synes du skal beholde og rette på dem selv. Jeg hadde ikke reagert på det om brudeparet hadde rettet en feil i innbydelsene med penn.

Skrevet

Invitasjonene blir kastet igjen etterpå. Så lenge 9-tallet blir tydelig når dere har fikset på det, så ikke gidd å kjøpe nye!

Skrevet

For min del hadde det ikke gjort stort. Invitasjonen hadde uansett blitt kastet etter at bryllupet var over.

Skrevet

Jeg hadde ikke giddet å kjøpe nye.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo trykke opp telefonnummeret på små klistremerker som du kan klistre over?

Skrevet

Jeghadde kjøpt nye om det ble mye prikearbeid...å rette på 50 invitasjoner hadde jeg ikke giddet faktisk...men det kommer jo ann på den enkelte!

Det med klistremerke er jo en fin ide, en god quick fiks.

Jeg hadde hvertfall ikke giddet å kjpe nye i "frykt" over hva gjesten vil si. Som gjest adde ikke jeg reagert på endringer med minre vi snakker 90% av teksten :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...