Gjest AnonymBruker Skrevet 14. mai 2010 #1 Skrevet 14. mai 2010 Hva betyr det når noen sier "you've got a recon ass" eller noe sånt? Jeg vet ikke om det skrives sånn, men det uttales vertfal cirka sånn.
Gjest Invicta Skrevet 14. mai 2010 #2 Skrevet 14. mai 2010 hehe, "You gotta recognize" kanskje? Det betyr vel at du må være klar over, eller forstå, eller noe sånt. Er et slanguttrykk, tror jeg.
*appifany* Skrevet 14. mai 2010 #3 Skrevet 14. mai 2010 Jeg dør. Seriøst. Det betyr vel noe slikt som: "Du må innse..."
Mann 42 Skrevet 14. mai 2010 #4 Skrevet 14. mai 2010 Jeg likte "recon ass" bedre. Da tenker jeg meg at vedkommende har en rumpe av stål.
Sequax Skrevet 14. mai 2010 #5 Skrevet 14. mai 2010 Spørs i hvilken sammenheng..."You've got to recognise" eller " You've got a rockin' ass "..... Man snakker ganske sikkert ikke om samme ting...
Gjest gjestdeluxe Skrevet 14. mai 2010 #6 Skrevet 14. mai 2010 Hva betyr det når noen sier "you've got a recon ass" eller noe sånt? Jeg vet ikke om det skrives sånn, men det uttales vertfal cirka sånn. Racoon betyr "Vaskebjørn"... http://www.google.no/images?hl=no&rlz=1W1DDIE_en-GB&q=racoon&um=1&ie=UTF-8&source=univ&ei=soHtS5y4F6CkOPqIzf4H&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=1&ved=0CCsQsAQwAA
Gjest Skrevet 14. mai 2010 #7 Skrevet 14. mai 2010 Hohoho.. Når jeg leser "recon" så tenker jeg alltid "recon cut", som den der militærfrisyra som US Marines og likn. alltid har. Så med andre ord har du enten en high og tight buzz cutta rumpe. Ellers så er det nok "You've got to recognize". Noe som er ultrakjedelig sammenlikna..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå