Møffi Skrevet 14. mai 2010 #1 Skrevet 14. mai 2010 Noen som har dette? Er det greit eller virker det billig? (altså slangrete i leddene, lett striper og sånn?) Link
suzie Skrevet 14. mai 2010 #2 Skrevet 14. mai 2010 Har hatt det i fem (?) år tror jeg nå... det er solid, tungt, ikke slarkete og fleksibelt. Har det stort sett med en ileggsplate i. Det tåler mye, og får lite riper - bortsett fra der min lille prinsesse sitter og roter - der er det flere merker i bordet. Så det anbefales absolutt - jeg er bare lei av det, og ønsker meg nytt hvitt og rundt:)
Møffi Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2010 Takk for svar! Da tror jeg vi går for det
Frøken Mitzi Skrevet 14. mai 2010 #4 Skrevet 14. mai 2010 Vi var tenkt å kjøpe det, før vi reiste på Ikea, men enda opp med Leksvik i staden, fordi det såg finare ut på utstillinga. Er veldig fornøgd med Leksvik, men hadde sikkert blit fornøgd med Bjursta også
lille katt Skrevet 17. mai 2010 #5 Skrevet 17. mai 2010 Vi har det også og synes det er stødig, holdbart og fint. Virker ikke simpelt eller billig. Begynner å bli litt hakkete i overflaten etter noen år med babyer og småbarn som dunker og kakker ting i bordet, men det har en veldig slitesterk overflate likevel. Men - alt er relativt. Når jeg kommer til naboen som har et fjongt og massivt heltrebord til mange tusen kroner, så virker jo Bjursta litt småsimpelt likevel... Uansett er jeg glad i bordet og kommer ikke til å bytte det ut før vi har store og veldresserte barn .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå