Gå til innhold

Det "lille ekstra" som forlover

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Bestevenninnen min skal gifte seg til neste år, og jeg skal være forlover.

I den anledning har jeg lyst til å gjøre noe ekstra, enten i forkant av bryllupet eller på selve bryllupsdagen (ikke type sang el.l), men tenker på en fin oppmerksonhet av noe slag.

Er det noen som har noen tips for å gjøre det lille ekstra?

Jeg er selv gift og fikk god hjelp av henne (hun var min forlover), men klarer ikke komme på noe jeg kan gjøre som er litt ekstra stas...

Alle tips tas imot med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig av deg å ville gjøre noe ekstra! :)

Nå vet ikke jeg hvordan hun er som person, og hva hun liker. Men hva med å ta henne med på spa en liten stund før bryllupet, for å slappe litt av og tenke på noe annet enn bryllup for en liten stund? Eller lage en bok med bilder, tekst og diverse, hvor du skriver litt om forskjellige minner og ting du setter stor pris på av deres vennskap? Som hun kanskje kan få kvelden før bryllupet?

Det er så masse man kan gjøre, og jeg tror at uansett hva du velger å gjøre, vil hun sette stor pris på at du gjør akkurat det du gjør :D Lykke til!

Skrevet

Weekend-jentetur til Praha? :)

Det er ikke så aller verst pris på heller.. Men jeg vet jo selvfølgelig ikke hvor mye du hadde tenkt å legge i det pengemessig :)

Skrevet

Invitert til jentekveld med god vin, snop og bryllupsblader. Dette kan du gjøre helt i starten av planleggingen så hun får noen ideer. Ikke koster det mye heller :)

Skrevet

Invitert til jentekveld med god vin, snop og bryllupsblader. Dette kan du gjøre helt i starten av planleggingen så hun får noen ideer. Ikke koster det mye heller :)

Det var en kjempeartig ide

Gjest LilleLovely
Skrevet

Dra til der de skal tilbringe bryllupsnatten, og pynt rommet med roseblader, champagne etc. ...Fin overraskelse.

Skrevet

Ja og gjør gjerne det samme med boligen deres når de kommer hjem fra bryllupsreise i stedet for å gjøre noe tull :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...