Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bestilt oss kjærestetur til Stockholm 23.-26.mai og nå driver jeg og setter sammen et lite program. Vi skal ha en hel dag på Gröna Lund, pluss at jeg har bestilt sightseeing på båt rundt i skjærgården. Men vi må selvfølgelig gjøre noe mer.. Har sett litt på Tekniska Museum, det minner litt om VilVite i Bergen, og det er noe mannen min kan like.

Er det noen som har noen gode forslag til hva vi MÅ få med oss?

Tar gjerne i mot tips til hyggelige cafeer/restauranter som er litt "laidback" (vi er ikke så glad i å gå på fancy restauranter) og har god mat!

Videoannonse
Annonse
Gjest Vito - nr to
Skrevet

Vi har bestilt oss kjærestetur til Stockholm 23.-26.mai og nå driver jeg og setter sammen et lite program. Vi skal ha en hel dag på Gröna Lund, pluss at jeg har bestilt sightseeing på båt rundt i skjærgården. Men vi må selvfølgelig gjøre noe mer.. Har sett litt på Tekniska Museum, det minner litt om VilVite i Bergen, og det er noe mannen min kan like.

Er det noen som har noen gode forslag til hva vi MÅ få med oss?

Tar gjerne i mot tips til hyggelige cafeer/restauranter som er litt "laidback" (vi er ikke så glad i å gå på fancy restauranter) og har god mat!

Noen få tips:

Aquaria Vattenmuseeum (www.aquaria.se)

Slottet (MÅ ikke glemmes!)

SkyWiew (en glassgondol til Stockholms høyeste bygg, mer info på tlf 0046-8-50835300)

GamlaStan er en selvfølge, gjerne med guide (http://www.stockholmwalks.com/sida1.html)

Vår egen favorittrestaurant: http://r1900.se/lunch

Skrevet

Da jeg var i Stockholm var vi på et naturhistorisk museum, (det var ikke langt unna universitetet tror jeg) på noe som het Cosmonova. En slags kinosal, bare at det føles som man sitter inni et egg, også kan man se filmer i en helt vanvittig 3D-effekt! Mest naturfilmer da, men det var ganske imponerende:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...