AnastasiaR Skrevet 14. mai 2010 #1 Skrevet 14. mai 2010 (endret) Jeg har lagt merke til at det er en god del har inne som ser ut til å leve under janteloven. Det er SÅ mange som ikke kan takle at andre har selvtilitt. så denne tråden er et sosialt ekspiment hvor folk kan fortelle akkurat hvor høyt og hvorfor de elsker seg selv! Jeg elsker meg selv fordi: jeg er smart, får de menneskene jeg elsker til å føle seg gull verdt, har naturlige talenter som sex og psykologi forståelse. pen med fin kropp, er selvstendig og har et stort overlevelse instinkt, kan å være morsom og seriøs etter annledningen, ikke faller under A4 og er heller kynisk enn naiv Det jeg kommer på i farten. så hvem har guts nok til å elske seg selv OG si det? Endret 14. mai 2010 av AnastasiaR
Skrika89 Skrevet 14. mai 2010 #2 Skrevet 14. mai 2010 Alle burde elske seg selv! Jeg elsker meg selv fordi jeg er den jeg er og for at det ikke finnes noen som er akkurat som meg!
Gjest strykebrett Skrevet 14. mai 2010 #3 Skrevet 14. mai 2010 Jeg elsker også meg selv! Jeg er såklart ikke perfekt, men mer enn bra nok
AnastasiaR Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. mai 2010 (endret) ikke veldig utdypende men flott at det er flere her som kan inndrømme at de har selvtilitt. jeg menre forsåvidt at ikke alle burde elske seg selv. men at langt flere enn de som gjør det burde gjøre det og at folk burde klare å akseptere at andre gjør det også. Endret 14. mai 2010 av AnastasiaR
Atdetvar Skrevet 14. mai 2010 #5 Skrevet 14. mai 2010 Jeg elsker ikke meg selv, men de grunnleggende driftene i meg legger føringer som etterstreber å perpetuere min eksistens likevel. Maybe that is luv.
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. mai 2010 #6 Skrevet 14. mai 2010 jeg elsker meg selv fordi jeg har mange kvaliteter andre ikke har.
Nego Skrevet 14. mai 2010 #7 Skrevet 14. mai 2010 Jeg elsker meg selv fordi jeg er en god kjæreste, fordi jeg er flink til jobben min, fordi jeg kan så mange ting. Jeg elsker meg selv fordi jeg klarer å balansere på linjen mellom å være kriminell og en skikkelig streit fyr. jeg elsker meg selv fordi jeg ikke er som noen andre Første posten min noen sinne, likte denne tråden :D
Skrika89 Skrevet 14. mai 2010 #8 Skrevet 14. mai 2010 Jeg elsker meg selv fordi jeg er en god kjæreste, fordi jeg er flink til jobben min, fordi jeg kan så mange ting. Jeg elsker meg selv fordi jeg klarer å balansere på linjen mellom å være kriminell og en skikkelig streit fyr. jeg elsker meg selv fordi jeg ikke er som noen andre Første posten min noen sinne, likte denne tråden :D Bra jobba! Velkommen, Nego:)
Gjest Airi Chikako Skrevet 14. mai 2010 #9 Skrevet 14. mai 2010 Jeg... er snill mot dyr er en god venn liker håret mitt er en god søster, en god kjæreste og et godt familiemedlem liker å lese bøker ler ofte og kan finne glede i små ting har fin sangstemme og er ikke redd for å være i fokus (lenger) jeg lærer sangtekster og generelt replikker fort, og jeg kan mye om musikk liker god mat og er ikke redd for å spise min andel av både sunn og usunn mat er leken i forholdet mitt og på de fleste andre anledninger er veldig flink til å komme med morsomme kommentarer har kjempefine venner er smart jeg kan miste fokus på hverdagslivet totalt og dagdrømmer hele tiden liker at jeg dras mot naturen og at jeg er flink til å tenke miljø er like flink til å gråte som jeg er for å le, og blir fort rørt er flink til å slappe av og stresser ikke over bagateller er selvstendig har fine øyne kan mange sangtekster kan innrømme det når jeg har tatt feil jeg liker at jeg bryr meg om hvordan andre har det, og at jeg er flink til å lage kaffe. Alle disse er aspekter av min egen person som jeg liker, i tillegg har jeg mange andre mer eller mindre gode egenskaper som jeg ikke føler at jeg må forandre.
Atdetvar Skrevet 14. mai 2010 #10 Skrevet 14. mai 2010 jeg elsker meg selv fordi jeg har mange kvaliteter andre ikke har. Ikke fordi jeg vil kverulere, men kan du forklare?
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. mai 2010 #11 Skrevet 14. mai 2010 Da jeg gikk på ungdomsskolen, var det et nidvers vi brukte å si til de vi opplevde som selvdiggere: Mitt kjærlighetsliv volder meg ingen kvaler, jeg elsker meg selv, og har ingen rivaler. Mitt poeng er at man skal like seg selv (jeg liker ikke å bruke ordet elske om meg selv), men man bør være veldig oppmerksom på at selvdigging er en lite attraktiv egenskap. Ut over det, signerer jeg Stine=)s og Strykebretts innlegg: Jeg elsker meg selv fordi jeg er den jeg er og for at det ikke finnes noen som er akkurat som meg! Jeg er ikke perfekt, men bra nok.
Gjest Pet Skrevet 14. mai 2010 #12 Skrevet 14. mai 2010 Jeg har mange forskjellige kvaliteter og ser vel på meg selv som et redelig menneske med integritet og selvironi, en god porsjon humor kreativitet og særhet, men ordet "elske" bruker jeg på andre.
Sequax Skrevet 14. mai 2010 #13 Skrevet 14. mai 2010 Nja, jeg elsker ikke meg selv. Jeg liker meg selv; syns jeg er en real jente.
Fanteria Skrevet 14. mai 2010 #15 Skrevet 14. mai 2010 Denne vil jeg absolutt være med på! Jeg elsker meg selv fordi: -jeg har vært sterk og kommet over mange hindringer på egenhånd -jeg har en kropp som jeg er stolt av -jeg er trygg på meg selv -jeg ikke er redd for å si mine meninger, og stå for de -jeg har selvinnsikt -jeg prøver å få folk glade, om det ikke er mulig trøster dem -jeg bryr meg om mine nære Og på bakgrunn av at jeg elsker meg selv kan jeg derfor elske andre.
Gjest green tea Skrevet 22. mai 2010 #16 Skrevet 22. mai 2010 Jeg ser ikke meg selv til tider. Som oftest nei.
Plutseliten Skrevet 22. mai 2010 #17 Skrevet 22. mai 2010 Jeg elsker meg selv fordi jeg.. -Er meg selv uansett hvem jeg er med -Er skoleflink -Er omsorgsfull -Ser ganske bra ut -Er flink til å lytte -Er flink til å se ting fra flere synsvinkler -Er en sterk person. Jeg har vokst på utfordringene jeg har møtt -Står for det jeg mener og sier -Er proppfull av kjærlighet -Innrømmer egne feil -Ikke er redd for å feile -Har mye motivasjon (til å nå målene mine) -Gleder meg over småting -Har bein i nesa Jeg er glad for at jeg er meg. Det er alltids ting man vil endre på, men jeg prøver å fokusere på de positive egenskapene og sidene ved personer. Derfor bruker jeg ikke så mye tid på å finne ut hva jeg burde endre ved meg selv - men hva jeg burde fremheve..
Wonders Skrevet 16. juni 2010 #18 Skrevet 16. juni 2010 Jeg elsker meg selv! Fordi min godhet finner de underligste veier og jeg er lett å være glad i. Med smittende humør får jeg andre ut av skallet. Med et innbydende vesen inkluderer jeg andre. Spontant og naturlig strekker jeg ut min hånd og får kontakt. Jeg kjenner meg verdifull fordi andre er så sjenerøse mot meg. Med et våkent blikk ut i verden sorterer jeg inntrykk og får mye ut av livet. Jeg føler meg vakker fordi andre får meg til å blomstre. Med en sans for detaljer tar jeg mange inn i en ny verden. *******************************************************
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå