vårblomst Skrevet 14. mai 2010 #1 Skrevet 14. mai 2010 Hei på dere! Vi planlegger å gifte oss i år 2012, og prøver å kikke litt rundt på bryllupslokaler. Jeg har lest en god del anbefalinger av selskapslokaler her inne, men vi kommer til å ha 150 gjester. Er det noen som har gode tips? Jeg er litt kresen når det gjelder lokaler også, liker spesielt ikke sånne bydelhus eller grendahus, ihvertfall lokaler som ser rett og slett dødt ut! Jeg leter etter rundt i Stavanger, Sandnes, Sola eller Jæren omregn. Takker og bukker for alle innslag! God 17. mai feiring! =)
Isabella82 Skrevet 14. mai 2010 #2 Skrevet 14. mai 2010 Ta ett kjapt søk her inne så tror jeg ikke det var så lenge siden noen spurte om det samme. Hva med Hummeren Hotell? Quality Airport Hotellet? Stavanger Golfklubb? Utstein kloster? Regner med dere vil ha en plass hvor alt er ordnet for dere?
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. mai 2010 #5 Skrevet 14. mai 2010 http://www.helgaaleiren.no/arrangement/bryllup.htm Nydelig plass stort uteområde og kjekke mennesker som jobber der
jærbuen Skrevet 23. mai 2010 #6 Skrevet 23. mai 2010 jærgarden kvalbein er utrolig koselig plass, med god mat.. de har ihvertfall plass til 160gjester totalt.. jærgaarden kvalbein
vårblomst Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 25. mai 2010 Åh... så snille dere er! Jeg kikket på Jærgaarden kvalbein, og synes det var virkelig nydelig plass for sånne anledninger. Men vi kommer til å ha bryllupsmesse i Stavanger , og lurer på hvor lang tid tar det å kjøre, med motorvei, til dit? =)
Alladin Skrevet 25. mai 2010 #8 Skrevet 25. mai 2010 jærgarden kvalbein er utrolig koselig plass, med god mat.. de har ihvertfall plass til 160gjester totalt.. jærgaarden kvalbein Knallfint der.
Basementart Skrevet 25. mai 2010 #9 Skrevet 25. mai 2010 Jeg anbefaler sola strand hotell, vi skal ha vårt bryllup der og leier sverresalen og montroyal-salen. Da får du to saler og mottakelse/middag blir hver for seg. I tillegg er det utrolig bra service der fra de ansatte - bryllupet vårt er jo ikke overstått ennå men enn så lenge har de klart å oppfylle alle våre spørsmål/krav og er raske til å svare både på telefon og mail. Vil også anbefale Atlantic Hotell, i hjertet av byen så og si. Har vært i bryllup der, veldig god mat og service. Hadde et lite kjoleuhell og fikk god hjelp
jærbuen Skrevet 26. mai 2010 #10 Skrevet 26. mai 2010 Åh... så snille dere er! Jeg kikket på Jærgaarden kvalbein, og synes det var virkelig nydelig plass for sånne anledninger. Men vi kommer til å ha bryllupsmesse i Stavanger , og lurer på hvor lang tid tar det å kjøre, med motorvei, til dit? =) vil si det tar ca 40 minutter fra stavanger til jærgarden kvalbein sånn ca vertfall.
Gjest Jay Skrevet 6. juni 2010 #11 Skrevet 6. juni 2010 Det tar nok 45min å kjøre fra Stavanger, men jeg må si at Gloppehallen på Byrkjedalstunet ser spennende, romantisk, røft og fantastisk ut.. se http://www.byrkjedalstunet.no/selskap/bryllup/187
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juni 2010 #12 Skrevet 7. juni 2010 Hei på dere! Vi planlegger å gifte oss i år 2012, og prøver å kikke litt rundt på bryllupslokaler. Jeg har lest en god del anbefalinger av selskapslokaler her inne, men vi kommer til å ha 150 gjester. Er det noen som har gode tips? Jeg er litt kresen når det gjelder lokaler også, liker spesielt ikke sånne bydelhus eller grendahus, ihvertfall lokaler som ser rett og slett dødt ut! Jeg leter etter rundt i Stavanger, Sandnes, Sola eller Jæren omregn. Takker og bukker for alle innslag! God 17. mai feiring! =) Frimurerlogen som ligger like ved gamlebyen!! nydlig erværdig lokale, høyt under taket, rosetter, stukkaturer og lysekroner. Der får du plass til 150 gjester og runde bord (om du ønsker)og gjestene dine kan gå fra Domkirken og opp på to minutter. Har vært i bryllup der selv som gjest og det var fantastisk flott.
Gjest Jay Skrevet 7. juni 2010 #13 Skrevet 7. juni 2010 Enig i at Losjen (frimurerlogen) er kjempestilig lokale, tom. eget røkerom for de som liker en cigar til cognac´en. Det er et lokale som vi kommer til å benytte oss av en eller annen gang, feks til barnedåp (om det skulle bli aktuelt), men som bryllupslokale valgte vi det bort, dels pga at mat og drikke må gå vi husets kokk, og dels fordi det ikke er noe tilhørende hage/sted å trekke ut (siden det ligger rett på den trafikkerte Løkkeveien.)
Dolly-Betty Skrevet 9. juni 2010 #14 Skrevet 9. juni 2010 Rogalands høyeste bygg! :gjeiper: Rica Forum Hotell på vei ut mot Ullanhaug. Det er ikke plass til så veldig mange, men duuuu for en usikt å spise bryllupsmiddag der i 21 etasje. Vi var i bryllup til min svoger der!
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. juni 2010 #15 Skrevet 16. juni 2010 Er det noen som har hatt bryllupet på Clarion Hotel i stavanger?
Isabella82 Skrevet 30. juni 2010 #16 Skrevet 30. juni 2010 http://www.ornabergtunet.no/no/index.html anbefaler også denne
Hildegard Skrevet 30. juni 2010 #17 Skrevet 30. juni 2010 Anbefaler Jæren Hotell på Bryne. Vi hadde festen der og er svært fornøyde. Hyggelige og dyktige folk, vi kunne slappe helt av og nyte dagen. Det går tog fra Stavanger og det er ca 3 min å gå fra togstasjonen til hotellet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå