Gjest Airi Chikako Skrevet 14. mai 2010 #1 Skrevet 14. mai 2010 Som tittelen sier Har tenkt på å kjøpe meg solide sko lenge, og funnet et fantastisk par. Sist natt drømte jeg om dem, så nå haster det! De har skoene i Norge, men de kan å ta seg godt betalt for dem, og jeg kan spare 500,- på å bestille dem fra EU - hvis jeg ikke må betale toll.
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. mai 2010 #2 Skrevet 14. mai 2010 Du må ikke betale toll, men du må betale moms + gebyr. Momsen er på 25% av total verdi+porto, gebyret er på rundt 100-lappen.
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. mai 2010 #3 Skrevet 14. mai 2010 Dette gjelder altså hvis skoene koster over 200,-. Koster de under 200,- må du ikke betale verken moms eller gebyr.
Gjest Airi Chikako Skrevet 14. mai 2010 #4 Skrevet 14. mai 2010 Ok, takker Da blir skoene like dyre inkl. moms som det er å kjøpe dem i Norge, tror jeg. Fint å vite. ...hvorfor gidder dere å være anonym bruker? Er det mest for å slippe å ha innlegget under "Mine innlegg"? Smart i så fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå