Gjest Ethereal Skrevet 19. september 2003 #1 Skrevet 19. september 2003 Jeg kunne tenke meg å bestille TIGI Catwalk Oatmeal&Honey shampo og balsam, men er litt luktsensitiv, og lurer derfor på om noen kan forklare hvordan disse produktene lukter? Veldig sterkt? Henger duften i? I tillegg: gjør balsamen håret tungt???
starie Skrevet 19. september 2003 #2 Skrevet 19. september 2003 Den lukter ganske sterkt ja. Og litt rart :D Er litt vanskelig å beskrive hva det lukter, men det lukter veldig søtt. Jeg synes lukten fra flaskene var rar, men at den luktet godt når den kom i håret mitt. Det var det faktisk mange andre som sa også (at håret mitt luktet godt). Håret mitt ble ikke tungt av balsamen.
Gjest Vanessa Skrevet 19. september 2003 #3 Skrevet 19. september 2003 Jeg synes den lukter nydelig, og duften henger ikke i i mitt hår iallfall. Tungt blir det heller ikke, bare mer fyldig og mykt.
natasha Skrevet 19. september 2003 #4 Skrevet 19. september 2003 Husker det var en tråd tidligere der det var delte meninger om lukten. Jeg synes iallefall den lukter godt, den gjør håret mitt blankt og fint, og er absolutt ikke "tung". Både shampoen og balsamen er blant mine klare favoritter. Ta en tur innom en frisør og lukt selv.
Arwen Skrevet 19. september 2003 #5 Skrevet 19. september 2003 Jeg synes den lukter skikkelig pyton. Måtte gi den bort den dagen jeg brakk meg i dusjen.. :o det er helt sant...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå