Gå til innhold

sex under mens

Fremhevede innlegg

Gjest gjest
Skrevet

lurer egentlig på hva dere syns om sex under mens, og har dere sex under mens?

Videoannonse
Annonse
Gjest def_ft
Skrevet

Hei! Det varierer i forholdet vårt hvertfall. I blant gjør vi det hvis kåtheten overtar, bruker å ha en håndduk under da, og så blir det rett i dusjen etterpå. Evt. har vi gjort det i dusjen og badekaret også.

Så ut som en massakre en gang da men... :gjeiper: :skratte:

Gjest anonym
Skrevet

jeg synes det er ekkelt med sex da, føler meg ikke sexy i det hele tatt, og tror vel egentlig ikke menn er intressert i å ha sex med jenter når di har mensen.... blir jo kleint og masse søl.

Skrevet

Det hender kåtheten overtar og det blir en runde i dusjen eller i senga med håndkle :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

lurer egentlig på hva dere syns om sex under mens, og har dere sex under mens?

da blir det analsex da....

Gjest Gjest
Skrevet

Akkurat, som om dét er noe bedre. Fy fan, at noen greier å ta ei dame i toern skjønner jeg bare ikke. Det er grisete nok i det andre hullet som det er.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Anal, gi oral, han masserer meg på klitten osv. Egentlig veldig mye man kan finne på uten penetrering. Vi har også endt opp i dusjen når lysten har tatt overhånd.

Gjest Blubberella
Skrevet

Siden både jeg og kjæresten min er sterkt skeptisk til sex med blodsøl, har vi ikke sex i mensuka nei. Men jeg kan ofte bli litt ekstra tent nettopp fordi det ikke blir noe på meg så lenge jeg blør, og da kan jeg gjerne stille behovet med solosex. Mannens behov blir ivaretatt ved at jeg gir ham oralsex. Sistnevnte er jo også opphissende for meg, og jeg irriterer meg grønn over denne forbaska grensen vi har satt... :trist: Tror nok kjæresten min er den som setter sterkest grenser på området, da jeg ofte har vurdert å ha sex de siste dagene i perioden. Men vil han ikke, så vil han ikke.

Gjest Mann45
Skrevet

Hei. Ikke noe problem her i gården med sex og mens, med generell renslighet, evt. tampong og håndduk eller papir. Vi er ikke pripne hvis behovet er der. Og det er det jo! :gjeiper:

Skrevet

Jeg har sex under mensen, men ikke samleie.

Skrevet

Ja, mot slutten av perioden noen ganger. Jeg sliter med sterke mens-smerter, særlig de første dagene, og samleie hjelper ikke akkurat mot disse - snarere tvert i mot...

...men ja, opplever også noen ganger å bli mer kåt under mensen enn ellers.. sikkert fordi man ikke kaneller at det ikke er like gunstig.

Skrevet

Hahaha....ja, for bæsj er jo sååå mye bedre enn blod :skratte:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kunne ikke falt meg inn. Det er fri uka mi :-)

Skrevet

Joda, sex må man ha hver dag :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...