Gjest anonym Skrevet 14. mai 2010 #1 Skrevet 14. mai 2010 HEI! Jeg er så lei i meg.... :`( Fyren jeg har vært veldig forelsket i, i nesten et år nå..han... det begynte med øyekontakt osv. Begge to viste hverandre godt at vi likte hverandre,.. har aldri prata ordentlig med han, (bare slengt noen kommentarer til hverandre) pga. omstendighetene ikke har passet så bra til å prate bare oss to! Men han har alltid pratet med de som sto nermest meg! Så her om dagen, smilte han til meg, kikket på meg, og ja, det så ut som han fortsatt likte meg! Dagen etter møtte jeg han igjen! Og da var det en annen jente der som slang kommentarer og lo og tøysa med han rett forran øynene på meg, og han gjorde det tilbake. Han så bort på oss(satt jo ved siden av HU) så kan jo være hun han så på. JEG VAR HELT STUM! De pleier å jobbe sammen en gang i uka, og har blitt godt kjent der vet jeg. også samme kvelden, sto vi mange mennesker, (HUN og) i en klynge, så prøvde jeg å få litt øyekontakt med han for jeg skjønte ikke hva som skjedde! da merket han at jeg så på han, men han så ikke på meg, han bare lagde sånn trist blikk og u på den ene siden av leppa...hva kan dette bety?? :`(
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. mai 2010 #2 Skrevet 14. mai 2010 Du har tapt ved å ikke tørre å ta kontakt. Han fannt seg ei som tør å snakke med ham i stedet.
Gjest Supermimz Skrevet 14. mai 2010 #3 Skrevet 14. mai 2010 Hei Ts, Det høres ut som han har blitt betatt av denne dama som er mere frempå ja, og at den sure leppa vil kansje bety at han går for henne siden hun er lettere å snakke med. Hva med å slå av en prat med ham da? "pga. omstendighetene ikke har passet så bra til å prate bare oss to!" Etter et helt år? Vet ikke helt om jeg tror på deg. Vær mere frempå, kansje han forelsker seg i deg! Snakk med ham!
Gjest anonym Skrevet 14. mai 2010 #4 Skrevet 14. mai 2010 ja, det er vell kanskje sant..når jeg tenker etter..jeg har hatt ett parr muligheter.. har bare ikke turt! eller ikke vært helt klar!visst hva jeg skulle si. men nå kjenner jeg at jeg er klar! nødt å kjempe for han!! Jeg ble veldig lei meg/skuffet/SINT på han. Trodde det var over fra min side og .. men nå kjenner jeg at jeg klarer ikke gå videre uten han! Har holt meg inne en hel dag og grått, og tenkt at jeg egentlig ikke har noe å leve for lenger! Var så vondt! Men nå er jeg klar for snakke med han..eller..skjønner at jeg ikke har noe valg! vet bare ikke om hva? Ideer? hehe.. takk for oppmuntrende svar! Det hjalp virkelig..både på mitt tunge hjerte og ellers for meg.. TUSEN TAKK! <3
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. mai 2010 #5 Skrevet 14. mai 2010 Det høres nesten ut som toget har gått. Desverre. Men jeg vil ikke bare si at det er din feil, som ikke tok muligheten. It takes two to tango, og han har ikke akkurat vært frempå han heller. Blikket hans kan jo tyde på at han har forstått at du liker han, du kan jo ta en prat med han om du tør :-) Hvis han liker deg, så hadde han ikke blitt sammen med hun andre, og om han gjør det, så er han ikke den rette for deg!
Gjest Supermimz Skrevet 14. mai 2010 #6 Skrevet 14. mai 2010 Neida toget har ikke gått! TS, dere kan snakke om hva som helst! Skolen,været,helgen. Hva skal du gjøre i helgen? Og på mandag: Var det gøy? Om du ikke går snakket med ham i dag, så tar du; Hei! Har du hatt en bra helg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå