Miracl3 Skrevet 19. september 2003 #1 Del Skrevet 19. september 2003 Jeg er bare så lei folk som ikke kan logge seg inn før de sier hva de mener.Jeg tar liksom ikke kommentarer fra gjester så veldig seriøse , men de sårer meg alikevell. Syntes folk skulle slutte med å prøve å ødelegge andre sin bryllupsplanlegging med å være gjester. Uff vet ikke hvorfor jeg skriver dette engang , men blir så frustert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. september 2003 #2 Del Skrevet 19. september 2003 Selv om jeg er gjest drister jeg meg til å svare.... Du kan jo ikke skjære alle over en kam! Jeg er helt enig med deg i at det er mange gjester som kommer med mange rare uttalelser her, og jeg skjønner godt at en del kan være sårende. Men jeg vil også si at ikke alle gjestene er sånn! Det er rett og slett latskap (eller no' sånt) som har gjort at jeg ikke har registert meg, men jeg vil jo gjerne komme med tips likevel. Riktignok er det et år siden jeg giftet meg, men noen ganger føler jeg at mine tips er berettigede. Men jeg kan love deg at jeg ikke blander meg borti kranglene som er her inne! I tillegg "signerer" jeg hver gang på samme vis, men det er jo selvfølglig ingen garanti på at det er meg som har skrevet hver gang for det! Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 19. september 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 19. september 2003 Selv om jeg er gjest drister jeg meg til å svare.... Du kan jo ikke skjære alle over en kam! Jeg er helt enig med deg i at det er mange gjester som kommer med mange rare uttalelser her, og jeg skjønner godt at en del kan være sårende. Men jeg vil også si at ikke alle gjestene er sånn! Det er rett og slett latskap (eller no' sånt) som har gjort at jeg ikke har registert meg, men jeg vil jo gjerne komme med tips likevel. Riktignok er det et år siden jeg giftet meg, men noen ganger føler jeg at mine tips er berettigede. Men jeg kan love deg at jeg ikke blander meg borti kranglene som er her inne! I tillegg "signerer" jeg hver gang på samme vis, men det er jo selvfølglig ingen garanti på at det er meg som har skrevet hver gang for det! Hilsen Lille meg Det var dumt av meg å skjære alle under en kam. Tar av meg hatten for den. Beklager var bare litt sinna her i sted. Selvsagt er det greit med gjester også så lenge det ikke er onde gjester hehe. Er bare lettere å vite hvem det er når noen er logget inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. september 2003 #4 Del Skrevet 19. september 2003 Skjønner absolutt frustrasjonen din!!! Tar meg faktisk i å tenke "typisk gjest" noen ganger når jeg leser de verst innleggene! Jeg har vært her inne 1,5 år, men jeg er ikke så veldig aktiv og har altså ikke "giddet" registrere meg. Lykke til på dagen din/deres i hvert fall! Skal prøve å veie opp for de dumme gjestene ved å komme med gode råd! Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 19. september 2003 #5 Del Skrevet 19. september 2003 High five!! Klem Texelise, som har lang erfaring med grusomme gjester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 19. september 2003 #6 Del Skrevet 19. september 2003 Det beste man kan gjøre (etter min mening da) er å overse disse innleggene fra "typisk gjest", da deres interesse dabbe av etter hver. Jeg tror at deres respons i form av hissighet overfor disse gjestene, er som å helle bensin på bålet. Bare en liten digresjon fra min side.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 19. september 2003 #7 Del Skrevet 19. september 2003 Jeg tror at deres respons i form av hissighet overfor disse gjestene' date=' er som å helle bensin på bålet. Bare en liten digresjon fra min side.......... [/quote'] Du har sikkert rett. Klok du,...... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå