Gjest AnonymBruker Skrevet 14. mai 2010 #1 Skrevet 14. mai 2010 Hei :D Har aldri handlet i sverige før, og skal en tur å shoppe litt til søndag! Bare lurer på hvor det er best/billigst? Hvor lenge er det søndagsåpent? Og hva ligger smågodten på??
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. mai 2010 #2 Skrevet 14. mai 2010 Hei! Når jeg drar til sverige så kjøper vi som regel disse tingene: Kyllingvinger/klubber/lår/file Tynnribbe oksestek nakkekoteletter hvetemel (5 kg pose) pålegg Såpe Herrjung cider Caprisonne Krydder tacoting Kjøttdeig bacon smågodt ligger på 5.90,- og 7.90,-
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. mai 2010 #3 Skrevet 14. mai 2010 Mener også at de fleste matbutikker har søndagsåpent til kl. 2100, men det kan du vel søke opp på nette
-hild Skrevet 14. mai 2010 #4 Skrevet 14. mai 2010 I tillegg til det som er nevnt, pleier jeg å dra med meg kjøttboller og frosne burgere toalettpapir, 24 pakk fra Lambi (disse koster 120-140kr på tilbud hjemme.. i Sverige ligger de på 75sek) Torky - også halve prisen av hjemme Vaskemiddel - både til vaskemaskin og til oppvaskmaskin - begge deler noe lavere i pris enn hjemme. Smågodt ligger på ca 5kr pr hg, så det bør du vel dra med deg og skal dere en tur innom systembolaget, finner du sikkert litt snacks. husk også at det ikke er lov til å ta med poteter over grensa.. Og hvis du skal f.eks på Nordby, så kan det være greit å vite at HM har de samme prisene i NOK og SEK (i hvertfall har det vært det på de tingene jeg har sjekka) - så der sparer du kursen på det du handler. god tur!
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. mai 2010 #5 Skrevet 14. mai 2010 Jeg pleier å kjøpe cola-bokser. Ca 70 kr (?) for et brett + pant. Smågodt i sverige er ikke like godt som hjemme! Mye mer sukker i det, og litt rart. Så det har jeg sluttet å kjøpe. Kjøper også strepsils på apoteket. Det er halstabletter med litt antibiotika i. Får ikke kjøpt det i Norge lenger. Kjøper også endel pålegg. Roastbeef f.eks. er mye billigere i sverige enn Norge. Kjøttdeig og bacon er veldig billig, så det kjøper jeg. Jeg er veldig glad i matbutikken på det nye Nordbysenteret i Svinesund. EuroCash er ikke så verst det heller. Ellers er det også veldig fin matbutikk på senteret i Charlottenberg. Det er vel søndagsåpent til 21 tror jeg.
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. mai 2010 #6 Skrevet 14. mai 2010 Noen som vet om noen bra plass å handle på ved Gøteborg området? Hvor er det billigst godis??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå