Gjest AnonymBruker Skrevet 13. mai 2010 #1 Skrevet 13. mai 2010 Long story short: Forholdet er relativt nytt, men det var kjærlighet ved første blikk. Vi er (om mulig!) mer fysisk tiltrukket av hverandre i dag enn da vi møttes. Vi kan snakke om det meste, og jeg føler for første gang at dette er fyren jeg vil leve resten av livet med. De siste ukene har jeg begynt å bli betatt av en annen. Det begynte som en vennlig samtale, men utviklet seg til å bli noe dypere for begge. Vi studerer på samme sted, og vi finner heldig tida på ting for å kunne snakke med hverandre. I dag fikk jeg sms om at han har følelser for meg. Jeg er i utgangspunktet forberedt på å bryte all kontakt med fyren. Jeg er virkelig glad i kjæresten min, og vil ikke dra dette noe lenger. Tenker i grunn at det er en forbigående greie. Men likevel, jeg føler jo dette, burde jeg fortelle kjæresten hva som plager meg? Jeg vet jo at det er ham jeg vil ha. Frustrerende!!!
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. mai 2010 #2 Skrevet 13. mai 2010 Long story short: Forholdet er relativt nytt, men det var kjærlighet ved første blikk. Vi er (om mulig!) mer fysisk tiltrukket av hverandre i dag enn da vi møttes. Vi kan snakke om det meste, og jeg føler for første gang at dette er fyren jeg vil leve resten av livet med. De siste ukene har jeg begynt å bli betatt av en annen. Det begynte som en vennlig samtale, men utviklet seg til å bli noe dypere for begge. Vi studerer på samme sted, og vi finner heldig tida på ting for å kunne snakke med hverandre. I dag fikk jeg sms om at han har følelser for meg. Jeg er i utgangspunktet forberedt på å bryte all kontakt med fyren. Jeg er virkelig glad i kjæresten min, og vil ikke dra dette noe lenger. Tenker i grunn at det er en forbigående greie. Men likevel, jeg føler jo dette, burde jeg fortelle kjæresten hva som plager meg? Jeg vet jo at det er ham jeg vil ha. Frustrerende!!! Ok, den nye fyren FØLER noe for deg?? Virkelig? Ja, da må du jo bare imøtekomme de følelsene, og si hadebra til han du er sammen med. For det at den nye fyren FØLER noe, er jo langt viktigere enn det du har sammen med kjæresten din. Så fortell han at nå er det noen andre som FØLER et eller annet, og da må du dessverre gå fra han for å bli sammen med den nye, helt til det er en annen som FØLER et eller annet. Nei, ærlig talt, bli voksen! Det vil av og til i livet være en eller annen som blir betatt av deg, og som du blir smigret av. Men prøv å sorter litt. Du trenger ikke å følge alle følelser som oppstår, for det er ikke alle som er særlig varige av seg. Og dersom kjæresten din er den du vil være med, så må du oppføre deg i henhold til det. Altså ikke drive og tøyse med andre menn, og prøve å komme på tomannshånd med dem. Altså unngå å sjarmere og unngå å bli sjarmert. Da unngår du også mange tullete problemer, som dette du har nå.
leirbål Skrevet 15. mai 2010 #3 Skrevet 15. mai 2010 Jeg vil ikke at mannen min skal fortelle meg det om han blir forelsket i en annen. Han ville akkurat som deg, aldri gjort noe med det, annet enn å evt. bryte kontakten med henne. Så mitt råd er, hold deg unna denne nye, og kos deg med kjæresten din. Uten å si noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå