Gjest luzylue Skrevet 13. mai 2010 #1 Del Skrevet 13. mai 2010 Jeg lurer på hvilken størrelse jeg bør ha. Vet at det er sånt som kan variere. Men nå har jeg bher i 75b og de sitter fint rundt brystet, men cupene er litt for store. Så da må jeg vel ha en str mindre cup? Hva må jeg ha da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 13. mai 2010 #2 Del Skrevet 13. mai 2010 75a. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 13. mai 2010 #3 Del Skrevet 13. mai 2010 Eller du kan prøve 70 b. OFte vert skålene litt mindre når du går ned i storleik rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thorn Skrevet 13. mai 2010 #4 Del Skrevet 13. mai 2010 Du kan jo kanskje gå og bli målt om du ikke føler at BHene passer perfekt? Jeg trodde jeg var 85 F, og mente den satt fint, til jeg ble målt til 75 H og fikk nye BHer. Det var stor forskjell! Uansett er det også forskjellig fra merke til merke. En BH i 75 B kan være mye mindre/større enn en fra et annet merke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transemann 35 Skrevet 14. mai 2010 #5 Del Skrevet 14. mai 2010 Gå til en undertøysbutikk. Der får du hjelp til plukke ut rett BH. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms Looselips Skrevet 29. mai 2010 #6 Del Skrevet 29. mai 2010 Har selv jobbet i undertøysbutikk.. Og noen kjeder har virkelig ikke peiling!!! Har hatt kunder som har fått "veiledning" i enkelte butikker som er helt feil.... Hos triumph har de imidlertidig god peiling Ikke vær redd for å få hjelp inni prøverommet! Vi bryr oss ikke, vet det er skummelt, men er mye enklere når vi ser bhen på deg! Sjekk ut: http://www.underverker.no/extra1.php Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 29. mai 2010 #7 Del Skrevet 29. mai 2010 Se denne videoen, den forklarer godt hvordan man skal prøve en bh og hvordan den skal passe om du ikke har tilgang på en god undertøysbutikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gohege Skrevet 30. mai 2010 #8 Del Skrevet 30. mai 2010 for å finne riktig str. kan du gå innpå eks. cubus.no så "hjelper" de deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms Looselips Skrevet 9. juni 2010 #9 Del Skrevet 9. juni 2010 Njaaa.. Vet ikke hvor god opplæring de på cubus har på sånt! Ville nok heller tatt turen til en REN undertøysbutikk... Merker iallefall at på kosmetikk avdelingen til Cubus er det mange som ikke har peiling! Selvsagt finnes det unntak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 13. juni 2010 #10 Del Skrevet 13. juni 2010 Undertøysbutikk er tingen! Jeg trodde jeg brukte 75B, men endte opp med 70E. Kosmetikkavdelingen på Cubus er en vits. De forsøker stadig å selge meg de barneneglelakkene til 35 kroner hvis jeg er så dum at jeg spør om hjelp til å finne en ok top-coat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå