Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har peiling på om jeg kan bli skjoldete av å svette etter å ha påført selvbruning? At fargen glir av liksom? Brukte en slik dry mist spray for rundt 4t siden. Så nå lurer jeg på om jeg kan trene eller ikke :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg husker jeg brukte en selvbruningskrem på leggene, så spilte jeg en fotballkamp og jeg brukte slike legg beskyttere. jeg så veldig rar ut etter på får jeg var brun på hele leggen men hadde to store hvite firkanter på begge leggene. :ler:

Skrevet

Det er klart at vann vil føre til skjolder når selvbruningsproduktet er i ferd med å sette seg.

Skrevet

vent helst i 7 timer før du trener eller dusjer, så er du iallfall helt sikker. :)

Skrevet

Det beste er egentlig om du smører/sprayer deg med selvbruning om kvelden før du legger deg, og venter til morgenen etter med å dusje vekk det overflødige. Tror nok jeg hadde ventet litt lenger hvis jeg var deg.. Er stor fare for å få undrende blikk når brunfargen renner av :fnise:

Skrevet

Det er klart at vann vil føre til skjolder når selvbruningsproduktet er i ferd med å sette seg.

Har lest at noen selvbrunere er trygge etter 4t, så da lurte jeg nå bare.

Men takk for svar folkens, jeg droppet treninga og la meg til å sove istedet :natti:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...