Gå til innhold

Decleor ansiktskrem med faktor

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei søte jenter

Er det noen her som har Decleor Aroma Sun Expert Protective Anti-Wrinkle Cream SPF30 for Face? I såfall; er det noen som ville vært så snille at de skrev inn ingredienslista her for meg? Vil ikke kjøpe produktet før jeg har sett ingredienslista og finner den ikke på nettet!

Og hvis du har den; er du fornøyd? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ingrediensene står jo på siden du linket til selv ;)

Skrevet

Hei søte jenter

Er det noen her som har Decleor Aroma Sun Expert Protective Anti-Wrinkle Cream SPF30 for Face? I såfall; er det noen som ville vært så snille at de skrev inn ingredienslista her for meg? Vil ikke kjøpe produktet før jeg har sett ingredienslista og finner den ikke på nettet!

Og hvis du har den; er du fornøyd? :)

Ser at du er blitt gjort oppmerksom på hvor å finne de opplysninger du søkte. Vil for ordens skyld bare nevne at jeg bruker Decleor sine produkter. De er dyre i innkjøp, men meget gode etter min mening.

Skrevet (endret)

Feelunique sine ingredienslister er ikke fullstendige. Det er kun hovedingrediensene. Det har jeg brent meg på før, da f.eks. konserveringsmidler (parabener osv) var utelatt fra beskrivelsen til FU.

Endret av Jade
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det er nettopp det, det er bare et utdrag! Jeg har gjort nøye research! :P Er det noen som har den som kan se bakpå og skrive av lista for meg? Hadde satt veldig pris på det :)

Gjest Nanne70
Skrevet
Her er i hvertfall det som står på Declèor sine egne nettsider.
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Takk for link, men desverre står det bare et utdrag av ingredienslista der også ;)

Lurte forresten på en ting til; hvor "gammel" bør man være for å bruke denne, tenker siden det står anti-wrinkle... Jeg er i begynnelsen av 20-årene, er jeg for ung?

Gjest hudenmin
Skrevet

Googlet "ingredienser Decleor Aroma Sun Expert Protective Anti-Wrinkle Cream SPF30", og fann da denne siden http://www.amazon.com/gp/product/B000R4TXUM?&tag=shopwiki-us-20&linkCode=as2&camp=1789&creative=9325 :

Active Ingredients :Octocrylene : 10%, Octinoxate (Ethylhexyl Methoxycinnamate) : 7.5%, Oxybenzone (Benzophenone-3) : 5%, Octisalate (Ethylhexyl Salicylate) : 5%, Ensulizole (Phenylbenzimidazole Sulfonic Acid) : 2%, Inactive Ingredients :Water (Aqua), Dipropylene Glycol, Butylene Glycol, Isononyl Isononanoate, Titanium Dioxide (Ci77891), Cyclopentasiloxane, Glycerin, Zinc Oxide (Ci 77947), Methyl Methacrylate Crosspolymer, Diethylhexyl 2, 6-Naphthalate, Behenyl Alcohol, Triethanolamine, Cyclohexasiloxane, Peg-60 Glyceryl Isostearate, Hydrolyzed Malt Extract, Argania Spinosa Kernel Oil , Pelargonium Graveolens Oil, Anthemis Nobilis Flower Oil, Rosa Damascena Flower Oil, Carrot Root Extract, Jasmine Extract, Melon Fruit Extract, Rice Bran Oil, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Corylus Avellana (Hazel) Seed Oil, Luffa Cylindrica Seed Oil, Triticum Vulgare (Wheat) Germ Oil, Peg-5 Glyceryl Stearate, Dimethicone, Aluminum Hydroxide, Stearic Acid, Fragrance (Parfum), Oleoyl Tyrosine, Xanthan Gum, Batyl Alcohol, Isostearic Acid, Sodium Polyacrylate, Tocopheryl Acetate, Tetrasodium Edta, Oleic Acid, Bht, Dimethoxydiphenylsilane/Triethoxycaprylylsilane Crosspolymer, Lactic Acid, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Citral, Citronellol, Coumarin, Geraniol, Hydroxycitronellal, Limonene, Alpha-Isomethyl Ionone, Linalool, Eugenol, Phenoxyethanol (0.36%), Methylparaben (0.08%), Ethylparaben (0.02%), Butylparaben (0.02%), Isobutylparaben (0.01%), Propylparaben (0.01%)
Gjest hudenmin
Skrevet

Tillegg:

Hvis det er parabener du ønsker å sjekke, så har EUs Vitenskapskomite for Kosmetikk gått ut med at parabener ikke er skadelig, så lenge det kommer i små doser. Altså under 0,4 prosent, jfr. http://www.kk.no/817977/farlig-kosmetikk . I artikkelen finner man evt. mer info. :)

Skrevet

Det er så kjekt med innholdslister med prosenter! Her er jo parabenene godt under grensa! Og Methylparaben som det er mest av, er jo regnet som praktisk talt ufarlig.

Lurer på om dette er noe å tenke på når man handler kosmetikk fra utlandet som de ikke selger i Norge. Det kan jo hende at noe av det ikke selges i Norge pga at ingrediensene bryter grensene her...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...