Gjest Muppi Skrevet 19. september 2003 #1 Skrevet 19. september 2003 Hei Hadde bestemt meg for å kjøpe underskjørt med ring i, da kjolen min er veldig tung i stoffet. Men, ser nå att så mange fraråder dette!Er det noen som har erfaringer med dette?Den er jo ikke så stiv, føler jeg....Eller hva?Ble plutselig i veldig tvil hva jeg skal gjøre.
Zianta Skrevet 19. september 2003 #2 Skrevet 19. september 2003 Jeg hadde "rokkering" i mitt underskjørt og det gikk helt fint. Ingen som kunne se ringen min. Men du kan jo se på denne linken hun var vist ikke like heldig.
Gjest Anonymous Skrevet 19. september 2003 #3 Skrevet 19. september 2003 Trodde det var hele poenget at det skulle være sånn ring inni jeg.... Hvis ikke blir det jo utrolig vanskelig å gå - kjolen blir jo i veien. Jeg skal mest sannsynlig låne søstra mi sitt, det har 2 (eller var det tre..? husker ikke helt...) ringer inni. Men det kommer vel an på kjolestoffet og fasongen. Jeg skal jo ha en tung kjole med masse slep.
brudjuni Skrevet 19. september 2003 #4 Skrevet 19. september 2003 Jeg hadde slikt underskjørt med 2 ringer. Ikke noe problem!
Gjest Tex Skrevet 19. september 2003 #5 Skrevet 19. september 2003 Problemet kom når hun satt på stolen og når hun stod inntil noen som "dyttet" borti ringen. Er nok ikke meningen at sånne ringeskjørt skal brukes under chiffonkjoler.... Min kjole er også i veldig tung silke, og jeg har aldri hatt problemer når jeg har prøvd kjole og ringeskjørt. Men så har jeg aldri satt meg ned heller, da...
Gjest Muppi Skrevet 19. september 2003 #6 Skrevet 19. september 2003 Ok, ser nå att det har vært en tråd om dette før. Tusen takk for svar!Satser på ring i underskjørtet jeg!!!
MIKKELBRUD Skrevet 19. september 2003 #7 Skrevet 19. september 2003 Hei Muppi, vil bare fortelle om min erfaring med spiler i underskjørtet. Min forlovede misforsto meg og puttet inn bare en spile i underskjølrtet, istedet for to... Det holdt heldigvis under hele vielsen, men etterpå var spilen som et åttetall - det var ikke nok hold i bare en spile med andre ord(jeg hadde tungt stoff og masse slep) Hun reiste og hentet den andre spilen også, så det gikk fint senere. Bare sjekk på forhånd...Lykke til med resten av planleggingen :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå