Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei

Som vi alle vet så bleker Mette-Marit håret sitt. Jeg vet at jeg aldri kan finne på å bleke håret mitt. Jeg har hverken ork eller ressurser til å gidde å tulle med mitt mørkeblonde hår med fall i. Håret mitt blir bare tørt og ødelagt av bleking, pluss at man må investere en del i det. Mange frisørbesøk osv. Jeg velger å holde mitt hår naturlig. Mette-Marit derimot har ressurser til å holde en fin blondfarge.

Tror dere hun bruker løshår? Skulle nesten tro det, håret har blitt en del tjukkere i løpet av årene. Men kanskje det bare er føningen som gjør det. Om hun blir fønet, da. Vet ikke hva hun gjør for å style det. Men jeg kan tenke meg at hun enten føner det, og så bruker krølltang til slutt?

Jeg har to bilder av Mette-Marit, det ene er tydeligvis fra rundt hvetebrødsdagene, og det andre er fra nå i senere tid.

Gammelt bilde av Mette-Marit, fra begynnelsen av 2000-tallet.

Bilde av nyere dato.

Jeg ser jo så klart at hun har en bedre frisør nå, og en bedre hårfarge. Men hvordan klarer hun å få så fin overgang fra den _egentlige_ fargen og den blekede fargen? Har hun grått hår eller noe? :D Og hun er jo virkelig platinablond, men hun kler det. At det er shiny forteller jo at hun bruker mye produkter. Beundrer den blonde nyansen hennes. Virkelig! Er helt rart hvordan hun har forandret seg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet

Den naturlige overgangen kommer av at det er stripet i stedet for helbleking.

Grunnen til at håret hennes tåler dette er nok at hun både har råd til å gå til frisør hele tiden og at hun klipper det regelmessig. DET er nemlig det aller viktigste man kan gjøre når man bleker håret regelmessig.

Skrevet

Imotsetning til oss andre så har hun nok tilgang på de beste, innen det meste, så det er da klart at hun ser oppgradert og nypusset ut i alle offentlige anledninger og sikkert ellers også.

Skrevet

Det var jo også veldig stor forskjell på bildekvaliteten på de to eksemplene, som kan være med på å gi veldig ulikt inntrykk av håret hennes. Farger og kontrast er jo helt føkka på det eldste bildet.

Skrevet

Jeg tror hun har extentions sveiset på eller hva de gjør. Håret hennes har definitivt blitt tykkere enn det var tidligere. Synes forøvrig hun er blitt veldig flink til å style seg selv (veel, sikkert noen andre som gjør det da). Holdningen hennes er også blitt mye bedre, ikke sånn lut i ryggen lengre som hun var før, sikkert fokus på trening og bevisst kroppsholdning som gjør det.

Skrevet (endret)

Først og fremst er gamle bildet av henne tydelig på at hun brukte bleking og stripet hele håret.......senere bildet ser det ut som hun har et hakke mørkere lysfarge, og så stripet oppå.....personlig som frisør ser det ut som hun bruker ikke bleking lenger...ser heller ut som lysningsfarge som også gir mer glans en bleking gjør.

Hun har også en personlig frisør som både farger og klipper henne regelmessig...bruker de beste produktene, spiser nok sunt og trener......alt dette gir hår hud og negler et bedre resultat ;)

edit: Volum/tjukkelsen kan selvfølgelig komme fra ekstensions....men igjen fra mitt øye har hun en god føning eller opprulling med store ruller.....dette gir et tjukkere og glatter inntrikk

Endret av Neytiri

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...