Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har kommet i kontakt med en fyr på en datingside. Har vel egentlig funnet ut at vi ikke har noe felles, men jeg tenker litt på han likevel. Noe av det første han gjorde, var å sende meg et bilde av seg selv i bar overkropp, uten hode/ansikt. Har sett bilder av hele han også, han ser veldig bra ut, og han er nok stolt av kroppen sin :-)

Men er ikke dette en litt snål ting å gjøre?

Jeg er vel litt hormonbompe om dagen, og er egentlig ganske klar for litt eh... kroppskontakt? Kan jeg si det sånn? Så jeg er litt interessert i han selv om jeg ser at vi er helt forskjellige personer. Det skurrer litt det med dette bildet, men samtidig synes jeg det var litt hot også...

Vi er like gamle omtrent, godt oppi 30 åra, og begge har barn fra før og er skilt. Om det har noe å si.

Synspunkter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker egentlig at det er litt umodent å legge ut/sende bar-overkropp-bilder, og hvis man gjør det når man har bikket 30 burde man egentlig revurdere sjekketeknikken sin..

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei

Har kommet i kontakt med en fyr på en datingside. Har vel egentlig funnet ut at vi ikke har noe felles, men jeg tenker litt på han likevel. Noe av det første han gjorde, var å sende meg et bilde av seg selv i bar overkropp, uten hode/ansikt. Har sett bilder av hele han også, han ser veldig bra ut, og han er nok stolt av kroppen sin :-)

Men er ikke dette en litt snål ting å gjøre?

Jeg er vel litt hormonbompe om dagen, og er egentlig ganske klar for litt eh... kroppskontakt? Kan jeg si det sånn? Så jeg er litt interessert i han selv om jeg ser at vi er helt forskjellige personer. Det skurrer litt det med dette bildet, men samtidig synes jeg det var litt hot også...

Vi er like gamle omtrent, godt oppi 30 åra, og begge har barn fra før og er skilt. Om det har noe å si.

Synspunkter?

Jeg hadde ikke likt å fått et sånt bilde. Jeg blir først interessert i mannens personlighet, så i kroppen. Er jeg ikke interessert i ham som person synes jeg det blir kvalmt å få dyttet ham på meg halvnaken.

Skrevet

Jeg tenker egentlig at det er litt umodent å legge ut/sende bar-overkropp-bilder, og hvis man gjør det når man har bikket 30 burde man egentlig revurdere sjekketeknikken sin..

Det var mitt førsteinntrykk også. Dessuten er han en type som digger fotball og andre guttegreier, og har aldri lest en bok så vidt jeg forstår. Jeg er relativt høyt utdannet, elsker litteratur/kultur etc, synes fotball er drepen kjedelig mm. Det er førsteinntrykket mitt. Jeg har altså ikke møtt han, så det er mulig jeg tar feil.

Skrevet

Jeg hadde ikke likt å fått et sånt bilde. Jeg blir først interessert i mannens personlighet, så i kroppen. Er jeg ikke interessert i ham som person synes jeg det blir kvalmt å få dyttet ham på meg halvnaken.

Hm. Ja, jeg må si jeg ble overrasket. Jeg er enig med deg, og hadde jeg ikke vært ørlite granne "nøden", så hadde jeg avskrevet han med det samme. Men jeg vet at han ser veldig bra ut, og det er vel derfor han også er litt interessant likevel. Skikkelig overfladisk jeg, da.

Skrevet

Fyrer som sender slike bilder er bare interessert i kroppen din. Trur eg.

Skrevet

Fyrer som sender slike bilder er bare interessert i kroppen din. Trur eg.

Nettopp. Det er bare det at det er en ørliten mulighet for at jeg også bare er interessert i kroppen hans....også.

min første tanke var: så dumt, han er en sånn umoden tulling, det vil jeg ikke ha.

Skrevet

Synspunkter?

Han er desperat.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Har også vært i kontakt med slike. De sender som oftest slike bilder i hytt og pine, uansett om de kjenner personen eller ikke. Ville ikke satset på det.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Nettopp. Det er bare det at det er en ørliten mulighet for at jeg også bare er interessert i kroppen hans....også.

min første tanke var: så dumt, han er en sånn umoden tulling, det vil jeg ikke ha.

Ikke svar for da tror han bare at det funker på alle! :sukk:

Skrevet

Ikke svar for da tror han bare at det funker på alle! :sukk:

For sent, jeg har allerede svart :sjenert: Vi har en viss komunikasjon, men han er ganske ordknapp og sier ikke så mange interessante ting. Han er opptatt av hvordan jeg ser ut, hvor høy jeg er, om jeg røyker o.l.

Dessverre tar jeg meg i å vente på neste melding fra han, skjønner ikke helt det, for han er ikke min type i det hele tatt.

Mulig det er JEG som desperat :sukk:

Skrevet

For sent, jeg har allerede svart :sjenert: Vi har en viss komunikasjon, men han er ganske ordknapp og sier ikke så mange interessante ting. Han er opptatt av hvordan jeg ser ut, hvor høy jeg er, om jeg røyker o.l.

Dessverre tar jeg meg i å vente på neste melding fra han, skjønner ikke helt det, for han er ikke min type i det hele tatt.

Mulig det er JEG som desperat :sukk:

Tja, hvorfor ikke bare ta det som det kommer med fyren - ting tyder på at han ikke er veldig interessant, men det vet du ikke før du har kommet litt innpå vedkommende ;)

I verste fall så kan du se på det som å ta for seg på internett-kjøttmarkedet, hvis du har lyst altså ...

Skrevet

Men da er det jo bare å peise på og få arrangert et treff.

Skrevet

Du er desperat og blir smigret av interessen hans. Ikke noe galt i det om du er klar for uforpliktende moro.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Du er kåt og vil pule, hva venter du på?

Skrevet

Du er kåt og vil pule, hva venter du på?

Det samme tenkte jeg. :)

Jeg hadde sex med fire jenter i forrige måned ved bruk av samme fremgangsmåte som mannen i innlegg til TS.

Sendte PM av typen:

"Muskelbunt søker kosetreff, hypp?"

Funker forbausende bra klokken 23.00 på en fredagskveld når jentene logger seg på fordi de er kåte og angrer på at de ikke dro ut på byen. :)

Skrevet

Det samme tenkte jeg. :)

Jeg hadde sex med fire jenter i forrige måned ved bruk av samme fremgangsmåte som mannen i innlegg til TS.

Sendte PM av typen:

"Muskelbunt søker kosetreff, hypp?"

Funker forbausende bra klokken 23.00 på en fredagskveld når jentene logger seg på fordi de er kåte og angrer på at de ikke dro ut på byen. :)

hm, jeg tror ikke jeg hadde turt å svare positivt på den der. Er nok avhengig av å kjenne folk litt først....selv om jeg er litt nøden, så er jeg også litt feig/skeptisk, og egentlig vil jeg nok helst treffe en noe mer seriøs fyr som jeg har noe til ffelles med....

Gjest brutal_mann
Skrevet

hm, jeg tror ikke jeg hadde turt å svare positivt på den der. Er nok avhengig av å kjenne folk litt først....selv om jeg er litt nøden, så er jeg også litt feig/skeptisk, og egentlig vil jeg nok helst treffe en noe mer seriøs fyr som jeg har noe til ffelles med....

Ja for forhold ja. Men her har man en deilig mannskropp å utnytte. Hvorfor la sjansen gå fra sew?

Skrevet

bilder av bar overkropp er harry, er litt av og på på sukker, og gidder ikke se to ganger på de som har bilde av seg selv i bar overkropp, med mindre det er en naturlig setting da. men folk som står foran speilet på badet og tar bilde av seg selv er bare teit. det verste er de som løfter genseren over magen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...