chimp Skrevet 19. september 2003 #1 Skrevet 19. september 2003 Hva ville DU gjort hvis du ble bedt om å stille deg i spissen for å lage 50-års-bursdag for en kvinnelig kollega på jobb. Vi er så stor arbeidsplass at dagen blir markert kun på vår avdeling. Kreative innspill mottas m takk!
Suzy Skrevet 19. september 2003 #2 Skrevet 19. september 2003 Skriv en sang til henne og fremfør den sammen og server selvfølgelig kake, brus og ballonger a la barneselskap... øh.. har hun humor forresten? Suz
chimp Skrevet 19. september 2003 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2003 Tenkte på å lage sang som går på Bamsens fødselsdag....han som blir 50 år i år, vettu..... Hun har LITT humor, men den bør ikke være for nærme kanten, om du skjønner....
Suzy Skrevet 19. september 2003 #4 Skrevet 19. september 2003 Skjønner - da syns jeg en sang er veldig lurt og kanskje noe så tradisjonelt som at alle som er tilstede gir henne en rode hver så det tilslutt blir en kjempebukett... Suz :blunke:
Gjest Anonymous Skrevet 19. september 2003 #5 Skrevet 19. september 2003 Når ei her på jobben fylte 60 år var det felles frokost i kantina (ganske enkelt med rundstykker og litt pålegg). Det ble godt mottatt av jubilanten! Hilsen Lille meg
Tusenfryd Skrevet 22. september 2003 #6 Skrevet 22. september 2003 Da en kollega av meg fylte 60 fylte vi kontoret hennes med ballonger så hun ikke kom inn om morgenen. Vi var tre stykker som sto fra klokken 06 og blåste opp... og så var det selvsagt kake og kaffe og sånn da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå