Gjest AnonymBruker Skrevet 13. mai 2010 #1 Del Skrevet 13. mai 2010 Jeg har noe jeg ønsker å bestille fra USA, men frakta til Norge blir da på 30$, noe som jeg føler blir dyr frakt. Funker det å sende denne pakken gjennom en side som først sender til et sted i USA, som deretter sender videre til Norge? Hvordan fungerer dette? Og blir frakta billigere? Og hvilken side anbefaler dere isåfall? Håper på svar :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monkey Skrevet 13. mai 2010 #2 Del Skrevet 13. mai 2010 he!! jeg har hørt at man kan skaffe et postkasse i usa og dermed videresende dette til norge. du må også huske at når du bestiller varer utenom norge,vil du bli pålagt tollavgift dersom varen er over 200kr,og mva 25% av klærna. også være forberedt på lang leveringstid,spesielt utenom EU. dette er min erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. mai 2010 #3 Del Skrevet 13. mai 2010 Takk for svar :-) Men vet du om man kan be nettstedet om å sende det som "Gift", så man slipper å betale toll? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atdetvar Skrevet 13. mai 2010 #4 Del Skrevet 13. mai 2010 $30 er ikke dyrt når pakken reiser flere tusen kilometer. En servicepakke i kongeriket koster gjerne 120 spenn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. mai 2010 #5 Del Skrevet 13. mai 2010 Okei, men tenkte bare på om frakta hadde blitt billigere gjennom først å sende det til en adresse i USA (er jo gratis frakt innenfor USA) for så å få sendt det videre til Norge? F.eks gjennom denne sida: http://www.jetcarrier.com/ Er student, så alltid greiest for meg å få det billigst som mulig - hvis det er mulig vel og merke :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pittie Skrevet 13. mai 2010 #6 Del Skrevet 13. mai 2010 Okei, men tenkte bare på om frakta hadde blitt billigere gjennom først å sende det til en adresse i USA (er jo gratis frakt innenfor USA) for så å få sendt det videre til Norge? F.eks gjennom denne sida: http://www.jetcarrier.com/ Er student, så alltid greiest for meg å få det billigst som mulig - hvis det er mulig vel og merke :-) Om varen må tolles, er det rimeligere å få den tilsendt via Jetcarrier (med mindre pakken er gediiiigen). Hvis ikke, så anbefaler jeg å betale de 30$ i frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 14. mai 2010 #7 Del Skrevet 14. mai 2010 Slike videresendingstjenester vil antakelig koste mer enn $30 i frakt, jeg har nettopp sjekket mange og om pakken veier rundt 1 kg lå frakten på rundt $50, i tillegg til innenlandsfrakten fra nettbutikken og evt. registreringsavgift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå