Gå til innhold

Pakke fra USA, men dyr frakt?

Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Jeg har noe jeg ønsker å bestille fra USA, men frakta til Norge blir da på 30$, noe som jeg føler blir dyr frakt. Funker det å sende denne pakken gjennom en side som først sender til et sted i USA, som deretter sender videre til Norge? Hvordan fungerer dette? Og blir frakta billigere? Og hvilken side anbefaler dere isåfall?

Håper på svar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

he!!

jeg har hørt at man kan skaffe et postkasse i usa og dermed videresende dette til norge. du må også huske at når du bestiller varer utenom norge,vil du bli pålagt tollavgift dersom varen er over 200kr,og mva 25% av klærna. også være forberedt på lang leveringstid,spesielt utenom EU. dette er min erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Takk for svar :-) Men vet du om man kan be nettstedet om å sende det som "Gift", så man slipper å betale toll?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

$30 er ikke dyrt når pakken reiser flere tusen kilometer.

En servicepakke i kongeriket koster gjerne 120 spenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Okei, men tenkte bare på om frakta hadde blitt billigere gjennom først å sende det til en adresse i USA (er jo gratis frakt innenfor USA) for så å få sendt det videre til Norge? F.eks gjennom denne sida: http://www.jetcarrier.com/

Er student, så alltid greiest for meg å få det billigst som mulig - hvis det er mulig vel og merke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, men tenkte bare på om frakta hadde blitt billigere gjennom først å sende det til en adresse i USA (er jo gratis frakt innenfor USA) for så å få sendt det videre til Norge? F.eks gjennom denne sida: http://www.jetcarrier.com/

Er student, så alltid greiest for meg å få det billigst som mulig - hvis det er mulig vel og merke :-)

Om varen må tolles, er det rimeligere å få den tilsendt via Jetcarrier (med mindre pakken er gediiiigen). Hvis ikke, så anbefaler jeg å betale de 30$ i frakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slike videresendingstjenester vil antakelig koste mer enn $30 i frakt, jeg har nettopp sjekket mange og om pakken veier rundt 1 kg lå frakten på rundt $50, i tillegg til innenlandsfrakten fra nettbutikken og evt. registreringsavgift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...